Gå til innhold

Kjøpe nytt fryseskap

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et 9 år gammelt fryseskap som er samme som eller en eldre modell, men da fryktelig likt, som linken her.
https://www.power.no/hvitevarer/kjoel-frys-og-kombiskap/fryseskap/senz-fr501w1-fryseskap/p-216795/

Det er helt ok, men jeg er lei av at det ikke er noe NoFrost, og det danner seg enormt raskt med is. Når jeg kjøpte det så var det viktigst å ha et fryseskap, og til billigst mulig. Jeg vurderer å få byttet det ut før jeg får masse bær, og grønt som må fryses. Jeg vet jo heller ikke om det jeg har plutselig bare sier stopp. Jeg har råd til å betale litt mer. Jeg vil ha fryseSKAP, halvt i størrelse, men gjerne noen liter mer enn det jeg har (66liter det jeg har, og vet det finnes f.eks på 98 liter). NoFrost er nå selvsagt, evt LowFrost, hva enn det betyr. Hørt folk sier termostat er lurt, men ikke et must. Også hørt at det ikke er så krise med energimerkingen, at få gjør det godt lengre pga noe endring siste årene. Jeg vet ikke hva som stemmer, så tar i mot råd. 

Må jeg tenkte på noe med sikring her? Altså hvor mye strøm de ulike bruker. Jeg kan her jeg bor ikke bruke mikro og vannkoker samtidig, eller brødrister for den del, sammen med en av dem andre. Vil jo helst kunne bruke vannkokeren på kjøkkenet, med fryseren i 🤣 (det kan jeg nå altså)

Kunne tenkt meg maks 5000kr, men er åpen for noe variabelt. Det er ikke snakk om integrert, må bare understreke det. 

Tusen takk for alle tips om merker, kvaliteter og annet. Jeg føler meg ordentlig grønn her.. 

Anonymkode: 56a4a...ea3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...