Gå til innhold

Far kjøpte sparkesykkel til 12 år gammle datter. Finner den ikke igjen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Oppdager det nå den har vært borte siden i høst. Vi bot ikke sammen jeg har foreldrerett. Han vil melde stjålet, men be politiet prate med meg. Jeg har en mistanke på at den står hos far men han ikke finner den.

Hva gjør jeg?

Anonymkode: 40754...28c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be han lete etter den

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Si at du ikke vil melde før du har fått leitet hos han. Er det ikke noe regler for hvor sent man kan anmelde?

Anonymkode: 38429...a79

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Melde hva til politiet? En eller annen gang siden i høst har sparkesykkelen forsvunnet? Den kan være stjålet eller noen har rotet den bort. 

Anonymkode: 0bee0...360

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er der noen grunn til at du tenker far lurer deg her? Har han drevet med forsikringssvindel før? I så fall får han anmelde, så ikke du blir ansvarlig.

Anonymkode: be039...919

AnonymBruker
Skrevet

Sparkesykkel? Neeei, den har jeg ikke sett…

Husker du denne reklamen fra finn? Hvor troverdig er mannen din?

Anonymkode: 24c51...87d

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke gjøre noe. Mannen melder hva han vil til politiet, du svarer på eventuelle spørsmål om politiet kontakter deg. Tror du han har rotet den bort, sier du det. Har du ikke peiling, sier du det.

Anonymkode: 85c25...c81

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det som er er at han vil trekke inn skolen. Dette er en mann som er umulig å prate til. Datteren min vil ikke møte far pga dette.

Anonymkode: 40754...28c

AnonymBruker
Skrevet

hvordan vet du at den forsvant i høst, hvis du oppdager nå at den er borte? 

Anonymkode: a710d...824

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det var han som kjøpte sykkelen er det vel han som har alle papirer, og rammenummer eller hva det nå er på elsparkesykler. Dette trenger man sannsynligvis for å anmelde, og hvis det er snakk om forsikring er det jo også han som trenger kvittering for anmeldelsen for å få tilbake penger. Det eneste rimelige er at han gjør det, uansett hvor sykkelen ble borte.

Anonymkode: 748bb...f25

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert solgt den

Anonymkode: 977b5...932

AnonymBruker
Skrevet

Anmelde. Det eneste som står i hodet på folk.

Anonymkode: 05044...8b3

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen vits i å anmelde så lenge dere ikke VET at den har blitt stjålet.

Anonymkode: 6ae5a...b41

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hva sier din datter? Hun er 12 år og må kunne huske hvor hun sist hadde den? 

Anonymkode: 18116...8a8

AnonymBruker
Skrevet

Han kan da melde til politiet så mye han vil. Hvis politiet vil snakke med deg, så bare si at sparkesykkelen er noe hun har hos far, og at du dessverre ikke vet noe om hvor den kan være.

Ikke greit at han vil ta det opp med skolen og gjøre det pinlig for datteren deres. Hvis han kun snakker med læreren, så tenker jeg at han kun driter ut seg selv. Verre hvis han begynner å mase og anklage foreldre til elevene der, på f.eks. foreldremøte.

Anonymkode: 38429...a79

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...