Gå til innhold

Max 7 enheter i uka alkohol

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

godt mulig han bare ikke gadd å bære tyngre. Derfor fant han på den der 

Anonymkode: 41d9e...b53

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du klarer deg vel med 7 enheter? 

Anonymkode: 70f7c...bc0

7 enheter er altfor lite. Det får heller gå til helvete.

Anonymkode: 1f2cb...70b

AnonymBruker
Skrevet

Jaja. Han har jo driti på draget og avslørt seg som KD (kontrollerende dust). Hasta la vista og brått ble han singel.

Det handler ikke om alkoholen, før avholdsfolket flytter inn i tråden og mener det er så viktig. Hadde vært like ille om han rasjonerte kaffekopper eller osteskiver.

Anonymkode: 91076...2ed

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg var ikke klar over disse begrensningene før vi ankom hytten (altså her er ingen bar), og jeg drikker sjelden og aldri for mye.

Hadde jeg visst om at han "hadde les noe" og ville fremstå som omsorgsfull partner, så hadde jeg selvfølgelig handlet selv i forkant av turen.

Anonymkode: 69b54...e69

Da løser du det ganske enkelt ved å ta av hans alkohol! Og sier han noe, er det bare å gi beskjed om at han ikke bestemmer hvor mye du skal drikke. 

Google deg opp så lenge, og korriger de 7 enhetene han har lest. Noen i tråden her skrev det var 14 for kvinner i uka, ikke 7. Sjekk med google og ta diskusjonen med han, hvis det er hans grunn for å begynne og bestemme hvor mye du skal drikke.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

godt mulig han bare ikke gadd å bære tyngre. Derfor fant han på den der 

Anonymkode: 41d9e...b53

Ikke langt å bære, og jeg hadde fint klart å bære med meg egen øl, så tror ikke det er derfor.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

7 enheter er altfor lite. Det får heller gå til helvete.

Anonymkode: 1f2cb...70b

Ts her: Jeg hadde fint klart meg med 7 enheter dersom dette var en annen type tur. Men her sitter vi da i ødemarka, lite å finne på, og mennene er snart klar for middagslur (for å sove av seg rusen tenker jeg).

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jaja. Han har jo driti på draget og avslørt seg som KD (kontrollerende dust). Hasta la vista og brått ble han singel.

Det handler ikke om alkoholen, før avholdsfolket flytter inn i tråden og mener det er så viktig. Hadde vært like ille om han rasjonerte kaffekopper eller osteskiver.

Anonymkode: 91076...2ed

Han rasjonerer heldigvis ikke mat eller andre ting, men kan være litt kontrollerende i forhold til ting han liker ekstra godt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor mange enheter drikker dere andre kvinner (barnløs i midten av 20-årene) på en tilsvarende weekend?

Drikker tilsvarende enheter (5-10) på et år.

Anonymkode: 785b7...0c3

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (15 minutter siden):

Da løser du det ganske enkelt ved å ta av hans alkohol! Og sier han noe, er det bare å gi beskjed om at han ikke bestemmer hvor mye du skal drikke. 

Google deg opp så lenge, og korriger de 7 enhetene han har lest. Noen i tråden her skrev det var 14 for kvinner i uka, ikke 7. Sjekk med google og ta diskusjonen med han, hvis det er hans grunn for å begynne og bestemme hvor mye du skal drikke.

Tenker det ikke er riktig tidspunkt nå, han er litt full. Men heretter fikser jeg egen alkohol til turer, og så skal jeg passe godt på at han ikke tar med seg mer enn "mannekvoten".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...