Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... og det er bare begynnelsen av januar!!!

En cardigan jeg skulle ha er utsolgt :sur: Men de må da vel få den inn igjen!!? Til og med en bikinitruse som jeg så på, er utsolgt! :overrasket: Tenkte liksom å vente en stund med å bestille bikinier...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:overrasket: neeeei???!!!!

Jeg hadde også tenkt å vente litt med å bestille,

men nå tror jeg at jeg må tenke meg om to ganger..

*håper jeg får lønn snart* :roll:

Gjest Lilleulv
Skrevet
.... og det er bare begynnelsen av januar!!!

En cardigan jeg skulle ha er utsolgt  :sur:  Men de må da vel få den inn igjen!!? Til og med en bikinitruse som jeg så på, er utsolgt!  :overrasket:  Tenkte liksom å vente en stund med å bestille bikinier...

Jeg har opplevd at det er fatalt å bestille feil størrelse. 2 ganger når jeg har sendt en vare tilbake har jeg bare fått en lapp tilbake om at varen er utsolgt :tristbla: enda jeg var tidlig ute både med å bestille, og sende tilbake igjen...

Gjest Lilleulv
Skrevet
:overrasket:  neeeei???!!!!

Jeg hadde også tenkt å vente litt med å bestille,

men nå tror jeg at jeg må tenke meg om to ganger..

*håper jeg får lønn snart*  :roll:

månedsregning... :sjarmor:

Skrevet

Og jeg som fikk katalogen i posten og tenkte "Jammen, det er da alltfor tidelig å bestille sommerklær helt enda".... ikke det nei, jeg må forte meg altså? Trodde da vitterlig at jeg hadde tid på meg jeg d. Ettersom jeg egentlig ikke synesnoe om å handle sommerklær i januar, jeg vil handel vinterklær jeg. Men klærne i katalogen jeg fikk i høst er vel borte vekke de da nå (jeg hadde lyst til å kjøpe noe av det nå jeg, det er lenge igjen av vinteren enda....)

Jeg evner ikke å planlegge så langt frem i tid jeg. Jaja... mitt problem.

Skrevet

Over halvparten av det jeg ville ha var utsolgt også :forvirret: irriterendes.

Skrevet
månedsregning...  :sjarmor:

Ja, månedsregning er tingen! :sjarmor:

(Men hold dere unna den konto-greia... det er dyrt!)

Skrevet
Og jeg som fikk katalogen i posten og tenkte "Jammen, det er da alltfor tidelig å bestille sommerklær helt enda".... ikke det nei, jeg må forte meg altså? Trodde da vitterlig at jeg hadde tid på meg jeg d. Ettersom jeg egentlig ikke synesnoe om å handle sommerklær i januar, jeg vil handel vinterklær jeg. Men klærne i katalogen jeg fikk i høst er vel borte vekke de da nå (jeg hadde lyst til å kjøpe noe av det nå jeg, det er lenge igjen av vinteren enda....)

Jeg evner ikke å planlegge så langt frem i tid jeg. Jaja... mitt problem.

Du kan nok finne noen av høstklærne under "tilbudsbutikken" på shopen.

Skrevet

Ja, noen av dem ja.... Jeg har jo faktik sett det, men der er det jo gjene bare en farge og feile størrelser....

Uansett... Jeg skal titte i den vårkatalogen og se om der er noe jeg vil ha, og i så fall ikke somle! :)

Skrevet

Men jeg tror ikke det er mye av sommerklærne som er utsolgt da? Jeg har bare funnet 2-3 plagg...?

Skrevet
Men jeg tror ikke det er mye av sommerklærne som er utsolgt da? Jeg har bare funnet 2-3 plagg...?

4 av de 8 tingene jeg skulle ha var utsolgt. :forvirret:

Skrevet

Det samme skjedde når forrige katalog kom ut. Men varene kommer inn, og du må ikke betale før varene er inne igjen.

Skrevet
Det samme skjedde når forrige katalog kom ut. Men varene kommer inn, og du må ikke betale før varene er inne igjen.

Man får ikke legge inn bestilling en gang på de tingene jeg skulle ha.

Skrevet

Så dumt. Det gikk an i fjor.

Skrevet

Men varene må da komme inn igjen?? Litt dårlig at det ikke kan legges ut informasjon om det...

Greit nok at sommerkatalogen kommer rett etter jul - og at jeg er en av dem som biter på ;) - men det må da gå an å få bestille litt nærmere sommeren også?!

Ihvertfall før høstkatalogen kommer... (Det kommer vel en forhåndskatalog for høsten nå til våren tenker jeg :ler: ).

Skrevet

En rosa skjorte i 38, en hvit cardigan i 38, et skjørt... husker ikke hva mer jeg skulle ha

Gjest Isabellas
Skrevet

Typisk H&M.... Og alle vil liksom ha det samme... Iallefall det jeg ville bestille... Hrmf...

Skrevet

Den hvite cardiganen som jeg skulle ha... litt lang med blondekanter, som var utsolgt i min størrelse, er nå utsolgt i alle størrelser og er fjernet fra shopen :overrasket: De har den i sort, mørk rosa og lys grønn, og jeg har bestilt den i sort.

Nå var bikinitrusa som tidligere i uka var utsolgt, inne på lager igjen! Så jeg skyndet meg og bestille hele bikinien, med truse og to forskjellige overdeler.

Og en kjole som jeg så på på Ellos, men som jeg ikke har bestilt fordi jeg ikke trodde jeg kunne finne på å bestille fra Ellos, er også utsolgt...

:sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...