AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #41 Skrevet 19. juni 2023 Gjest AnonymBrukar0 skrev (På 10.6.2023 den 12.05): Dette var flaut, ts. At noen importerer et produkt til Norge og selger det til en høyere pris er ikke å lure noen. Det er en helt vanlig bedriftsmodell. Samme tenkte jeg 😅 Alle skjønner jo at butikkene tjener på salget? skjønner ikke poenget med innlegget ditt, ts. Synes for øvrig happy flops er helt ok, jeg kommer til å bruke dem i hagen og på stranda. Barna elsker dem. Kjøpte fra AliExpress. Anonymkode: e3077...378 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #42 Skrevet 19. juni 2023 Gjest AnonymBrukar0 skrev (På 10.6.2023 den 12.05): Dette var flaut, ts. At noen importerer et produkt til Norge og selger det til en høyere pris er ikke å lure noen. Det er en helt vanlig bedriftsmodell. Jadda - neida, det som er flaut her er svaret ditt.. Anonymkode: 8217f...975 3
Carrot Skrevet 19. juni 2023 #43 Skrevet 19. juni 2023 Det smerter meg å innrømme at jeg kjøpte dritten og TS har helt rett, fader for noe billig ræl! 3 3
BobbySocks Skrevet 19. juni 2023 #44 Skrevet 19. juni 2023 Mine heter Softflops, var sikkert altfor dyre, men ufattelig lettvint til og fra trening. Ingen kjøper vel plastikksko og tror de får bedre helse av det? Samme gjengen som fikk kurert ryggplager av Crocs..
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #45 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er akkurat det samme som med de der hårklipene som skal sitte så godt. Ser reklamen på Facebook hele tiden. Ei dame som tester ut "klipen hun designet" som ikke ramler ut av håret. Og hennes "høstpalett" haha kjøss meg. Jeg kjøpte de ved en tilfeldighet på Ebay tidlig i 2022 til en brøkdel av prisen. Akkurat samme klipene. Anonymkode: 0bf44...b21 Link? Anonymkode: e3077...378
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #46 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 10.6.2023 den 13.02): Selvfølgelig er det lureri. Blir som at jeg skulle ha kjøpt fake nikesko på wish og solgt de for tusen på tise. Er ganske sikker på at forbrukerloven har noe å si på dette. Blir som han Thomas Holstad fra Stayclassy, bare lureri og bedrageri av kundene sine. «Vi har lansert de i hvitt» så jeg de svarte på en kommentar på Facebook når noen spurte om de kom i hvit. Anonymkode: 334d8...55f Du kan da ikke sammenligne å selge fake Nike med å selge happyflops.. Anonymkode: e3077...378
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #47 Skrevet 19. juni 2023 Jeg betalte $23,85 for to par på AliExpress, inkl frakt (ca 255.-) Kunne fått ett par til 299.- på happyflops. Så ikke 3-4 ganger prisen som ts skriver, men billigere på AliExpress ja (som om det var noe sjokk😅) Anonymkode: e3077...378
Carrot Skrevet 20. juni 2023 #48 Skrevet 20. juni 2023 BobbySocks skrev (13 timer siden): Mine heter Softflops, var sikkert altfor dyre, men ufattelig lettvint til og fra trening. Ingen kjøper vel plastikksko og tror de får bedre helse av det? Samme gjengen som fikk kurert ryggplager av Crocs.. Nå skal det kanskje nevnes at crocs er langt mer enn den hullete plastikk skoen mange bruker til grilldressen 😆 på linje med kvaliteten til både Scetchers og New Balance i andre land enn Norge..
Ardwinna Skrevet 22. juni 2023 #49 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 19.6.2023 den 19.20): FATTER ikke hvorfor folk følger influensere. Jeg mener; hva positivt er det de tilfører folk? Anonymkode: 32b7d...759 Sikkert samme greia som alt annet hjernetomt som dårlige såpeserier o.l. Man får lettvint underholdning og kan drømme seg bort. Jeg har ikke noe positivt forhold til influensere som fokuserer på utseende og luksuriøs livsstil (som de fleste store holder på med), men samtidig føler jeg ikke at jeg kan kritisere andre for å følge influensere når jeg ser på alt mulig hjernetomt fjas om husfruer og jålete eiendomsmeglere i Beverly Hills/Los Angeles. Når det gjelder Happy Flops så må man jo bare le av påstander som «Innovative funksjoner som bransjen aldri har sett før" . Her tror jeg noen har brukt svadagenerator og funnet en passe vag setning som ingen ta dem for. Innovative funksjoner kan jo være så mangt Og når folkene bak Happy Flops blir spurt hvorfor de reklamerer med at skoene kurerer vonde føtter og ryggproblemer, så svarer de like vagt at kundene har gitt tilbakemeldinger om at de har blitt kvitt plagene sine. En rimelig vag påstand som ikke kan tilbakevises. Jeg har noen billige silikon/gummi-sandaler fra Orango som funker fjell til sommersko både i hagen og på stranda. Prisen var vel 99,- eller noe på tilbud. De kurerer ikke noen plager i føtter og rygg, men de er gode å gå i og fungerer til det de er laget for: ta på seg i farta på en varm sommerdag. Enig med de som er skeptiske til produkter som markedsføres av influensere. Folk som får betalt for å omtale produkter sier sjeldent sin ærlige mening, og i mange tilfeller bruker de ikke produktene selv en gang (annet enn i situasjoner der det er fotografer eller kameraer til stede). 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #50 Skrevet 23. juni 2023 Bacteria skrev (På 19.6.2023 den 18.25): Ha, der gikk i tilfelle jeg rett på. Er det også bare tull? De var så fint innpakket at det hadde jeg aldri gjettet… Men happyflops, det har jeg greid å styre unna altså. Mest fordi de er så gudsjammerlig stygge…! Altså klipene er jo gode, og såvidt jeg husker var klypa sterk som f (kjøpte de ikke til meg selv da jeg kjøpte de.) Men de selges på Ebay og har vært solgt der lenge. Jeg ble helt paff da jeg så reklamen på FB. Hun snakker som om hun personlig har funnet opp hjulet. Hun har vel ikke funnet opp en dritt, haha. (Husk å ikke ha kliper i håret når du er i bil!) Anonymkode: 0bf44...b21 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #51 Skrevet 25. august 2023 Ser at nå har det kommet noe som heter «comfyflops» også. Samma rælet som også selges på shein, eBay og aliexpress. Anonymkode: 334d8...55f
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #52 Skrevet 12. november 2023 Jeg kjøpte happyflops til å bruke når jeg går ut med søpla o.l og til det er de helt ok. Det jeg har lurt på er hvorfor sandalene er så forskjellige? Mine søsken har også happyflops og ingen av parene er like. Mine har mye bredere såle enn deres, bl.a. Jeg spurte en influencer som reklamerte for produktet om hun hadde noe svar på det, men fikk ikke noe svar på det. Vi bestilte i samme tidsrom og gjennom happyflops sin egen nettside. På meg virker det derfor som om det bestilles fra forskjellige steder og at det er dårlig kvalitetssikring på hva som sendes ut. Mine er mye styggere både i fasong og farge enn det mine søsken har. Anonymkode: fb8cf...862
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #53 Skrevet 12. november 2023 Dritstygge og Harry sko med et Harry og teit navn. Burde heller hete harryflops. Eller bæææææflops siden de som kjøper dem ofte er folk som lar seg påvirke av Harry influensere. Anonymkode: 99a35...930 3
Gjest kittkatt Skrevet 12. november 2023 #54 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dritstygge og Harry sko med et Harry og teit navn. Burde heller hete harryflops. Eller bæææææflops siden de som kjøper dem ofte er folk som lar seg påvirke av Harry influensere. Anonymkode: 99a35...930 Dette var ikke særlig snilt sagt. Skjønner at du poster som anonym bruker.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #55 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (På 10.6.2023 den 12.49): Det meste som disse influencerne selger er bare scam. Det er masseprodusert i billig materiale, i land som ikke følger norske regler for produksjon og arbeidsetikk. Også masse-markedsføres det slik at det selges en haug av, og de tjener rått. Og dårlige anmeldelser slettes eller forandres til positive omtaler. Anonymkode: bdea8...4c6 Vet du hvorfor bedrifter i andre land ikke følger norske lover og regler? Det er, skjønner du, fordi de ligger i andre land som har sine egne lover og regler 🙄 Anonymkode: 4e15d...06b
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #56 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dritstygge og Harry sko med et Harry og teit navn. Burde heller hete harryflops. Eller bæææææflops siden de som kjøper dem ofte er folk som lar seg påvirke av Harry influensere. Anonymkode: 99a35...930 Voksent 👌🏼 Anonymkode: fb8cf...862
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #57 Skrevet 12. november 2023 kittkatt skrev (4 timer siden): Dette var ikke særlig snilt sagt. Skjønner at du poster som anonym bruker. Ble skoene lei seg? Stakkars små. Anonymkode: 99a35...930 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #58 Skrevet 15. november 2023 Happy flopp fenomen var så fascinerende at jeg tror nesten det kommer en ny "Folkeopplysningen" episoden, om hvordan de har lurt influensere til å reklamere og selge 4 ganger dyrere en aliexpress-produkt. Og hvor mange som gikk på det 😭 det var åpenbart fra starten av dette er dropshipping og overpriset ræl men jeg ble sjokkert å se at så mange gikk på det. 😱 Anonymkode: 0a8a6...cee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå