Gå til innhold

plus size klær fra str 52 - 60

Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsker gode forslag til hvor man får kjøpt plus size klær og da mener jeg plus size klær fra str 52 - 60

helst butikker og nettsider som har klær som man ikke ser ut som en gammel kjerring

AnonymBruker
Skrevet

Det slutter på 52/54, etter det blir utvalget dessverre kjerring. https://www.cellbes.no/

Anonymkode: 68422...e45

AnonymBruker
Skrevet

Curvii har mye fint. Sendes fra Danmark, men rask forsendelse og hyggelig kundeservice.

Anonymkode: f4dce...bf4

Skrevet

Sjekk på Zalando, der kan du søke størrelser.

• Liker 1
Skrevet

Zizzi har mye fint, syns jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

Zizzi har opp til str 60 i nettbutikken. I butikk mener jeg det stopper på 54. 

Anonymkode: 34625...083

Skrevet (endret)

Ellos, Bonprix, Zalando, Zizzi, Cellbes, Curvii og Celli. Plus size-avdelingene til H&M og KKappahl. Lindex og Cubus har ikke egne plus size-kolleksjoner, men går ganske høyt oppi størrelser på nettbutikkene, og kan derfor også være aktuelle. 

Hva som oppfattes kjerringstil er ganske individuelt, så se etter hva DU liker. 

Endret av Perelandra
La til Bonprix som forslag
  • Liker 1
Skrevet
Rosa Sløyfe skrev (På 10.6.2023 den 11.42):

ønsker gode forslag til hvor man får kjøpt plus size klær og da mener jeg plus size klær fra str 52 - 60

helst butikker og nettsider som har klær som man ikke ser ut som en gammel kjerring

CIDER har noe som her CIDER Curve og det er definitivt ikke kjærring men heller det motsatte, stort sett veldig ungdommelig, moderne og sexy.

Anbefales! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Brunhilde skrev (På 10.6.2023 den 18.20):

Zizzi har mye fint, syns jeg. 

AnonymBruker skrev (På 10.6.2023 den 18.25):

Zizzi har opp til str 60 i nettbutikken. I butikk mener jeg det stopper på 54. 

Anonymkode: 34625...083

Zizzi hadde en del fint før, men nå synes jeg de har nesten bare polyester. Hvordan tenker de det er en god idé for oss tjukkaser som gjerne blir lett svett? Som å ha på seg en plastsekk…

Anonymkode: 59684...ab9

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Zizzi hadde en del fint før, men nå synes jeg de har nesten bare polyester. Hvordan tenker de det er en god idé for oss tjukkaser som gjerne blir lett svett? Som å ha på seg en plastsekk…

Sist jeg var innom en butikk var i Danmark, og det var ikke mye polyester å se der. 

De har endel lin, endel lin og bomullsblanding, og flere kjoler i bomull. Er du sikker på at det du sier stemmer?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Brunhilde skrev (19 minutter siden):

Sist jeg var innom en butikk var i Danmark, og det var ikke mye polyester å se der. 

De har endel lin, endel lin og bomullsblanding, og flere kjoler i bomull. Er du sikker på at det du sier stemmer?

Kanskje de har endra seg, er et par år siden jeg ga dem opp.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje de har endra seg, er et par år siden jeg ga dem opp.

:ler:  Hvordan kan du da si at de  bare har polyester?

Jeg skal la det ligge, jeg er ikke i målgruppen til den butikken, men av butikker med store størrelser, så syns jeg at de er blant de bedre når det gjelder både passform og utvalg. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i Zizzi, og ja, det er en del i polyester, både ren og blandet.
Men vi har også mye i bomull, bomull- og lin blanding og viskose 😊
Sjekk alltid vaskelappen, eventuelt under «Materialer og vedlikehold» på nettsiden. 

Anonymkode: 08424...35e

AnonymBruker
Skrevet

jeg syns det er så dritt at h&m ikke har plus size noe mer i butikker

kapphal syns jeg begynner og bli ganske så kjedelig

jeg er bare 30 år og jeg har jo lyst til og kle meg til min alder og litt sexy nå når jeg kan

Anonymkode: 44cc5...8be

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...