Gå til innhold

Hvordan vite om en mann er populær på Tinder eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen av mennene der inne drar jo damer i ett sett, hvordan kan jeg vite når jeg sveiper om dette er en av de mennene eller ikke? 

Anonymkode: aaaf0...2b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Noen av mennene der inne drar jo damer i ett sett, hvordan kan jeg vite når jeg sveiper om dette er en av de mennene eller ikke? 

Hovedregel; sveiper du ham, så er det andre som gjør det. 

I følge legenden, så er algoritmen slik at du ikke får se de andre en gang. 

Men helt vilt forslag; hvis du ikke vil ha det andre sveiper på, så prøv noe annet enn Tinder. Gå på Karl Johan med grønn lue, festivaler etc, og sjekk opp menn selv. Lar du deg sjekke, så er det i praksis en sjekker du får.

Anonymkode: 0d4ee...1ae

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har vel en slags anelse om hva slags menn venninne dine liker?

Anonymkode: ca8c7...b53

Skrevet

Du får dem opp tidlig i kortstokken når du har nye bruker.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du liker en fyr på tinder er det en ettertraktet fyr.

Absolutt alle mener selv at de "ikke sveiper høyre på de kjekkeste", men på ett eller annet vis er det jo de samme mennene alle vil ha

Anonymkode: a8719...e77

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Merket det da jeg likte en høy og skallet mann som heter noe lignende som «Børge». Han hadde muskler og litt pappakropp og kjørte MC. 48 år gammel. Han gadd ikke skrive til meg engang, så chatten bare stod der og så dum ut. Da gadd ikke jeg heller, for tenkte at ca. 2000 damer har likt fyren før meg. Han der vasser i sex og kvinnfolk 😂

Jeg er 11 år yngre enn ham. 

Anonymkode: 173c1...4c7

AnonymBruker
Skrevet
Vaffelhunden skrev (8 timer siden):

Du får dem opp tidlig i kortstokken når du har nye bruker.

Er de mest poppis altså? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis du liker en fyr på tinder er det en ettertraktet fyr.

Absolutt alle mener selv at de "ikke sveiper høyre på de kjekkeste", men på ett eller annet vis er det jo de samme mennene alle vil ha

Det stemmer ikke så slutt å spre det der! 

Ingen av meg og venninnene mine har lik smak! De sveiper vekk menn jeg liker og jeg sveiper vekk den type menn de liker! Kvinner er individer og ikke en enkel unit 

Anonymkode: 59e5d...1ed

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Det stemmer ikke så slutt å spre det der! 

Ingen av meg og venninnene mine har lik smak! De sveiper vekk menn jeg liker og jeg sveiper vekk den type menn de liker! Kvinner er individer og ikke en enkel unit 

Tull! Alle damer er prikk like.

Anonymkode: d7251...667

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei vi liker forskjellige menn vi. Jeg likte Børge. Litt tjukkas, høy og skalla MC-type som nærmet seg 50… 

AnonymBruker
Skrevet

*Børge er et anonymisert navn, altså. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du har vel en slags anelse om hva slags menn venninne dine liker?

Anonymkode: ca8c7...b53

Venninnene mine har ulik smak så vi sveiper ikke på samme type noen av oss. Ei er glad i svære bamser med lyst hår, ei annen i menn fra Midtøsten, ei tredje vil ha en norsk mann med mørkt hår, ei fjerde er veldig glad i afrikanere... and the list goes on

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Venninnene mine har ulik smak så vi sveiper ikke på samme type noen av oss. Ei er glad i svære bamser med lyst hår, ei annen i menn fra Midtøsten, ei tredje vil ha en norsk mann med mørkt hår, ei fjerde er veldig glad i afrikanere... and the list goes on

Der ser dere! Og jeg: Børge som er skalla litt herja, skjegg, høy og litt tjukk 🤷‍♀️

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Okei Gud, you win

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Selvsagt er alle individer, men det finnes statistikk for alt. Kvinner er i følge undersøkelser kresne sveipere, og det er høyst 5% som går til høyre. Så om venninnene dine sveiper de mest attraktive innenfor sine kategorier, så vil det fremdeles utmerke seg en kjerne med menn, som får mest likes. 

Anonymkode: 0d4ee...1ae

AnonymBruker
Skrevet

Vi er nødt til å sveipe forsiktig.

For en mann vil det være bra å bare få pult, for kvinner en nedtur.

Det er ikke meningen at vi ikke skal være kresne. Det gjelder alle dyr.

Anonymkode: fab17...bea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det er viktig om andre damer liker ham eller ei. 

Anonymkode: a0393...807

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hva tenker du på her? Om mange damer liker ham, vil du ikke det? Eller vil du helst det?

Det viktigste er vel om DU liker ham

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selv om en gruppe damer har ulike menn som favoritter så betyr ikke det at det er stor variasjon på hvilke menn som får likes på tinder. For det er ikke det, et lite mindretall av mennene får faktisk nesten alle likes. Så samme hva som diskuteres på KG så er det jo slik.

"Stor bamsemann med noen kg ekstra" er populær blant mange. "Mørk friluftsmann som liker å gå på ski" er favoritten blant andre igjen. Mens de fleste menn går rett til venstre hos alle. "Lav og tynn mann med vanlige klær" feks. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Selv om en gruppe damer har ulike menn som favoritter så betyr ikke det at det er stor variasjon på hvilke menn som får likes på tinder. For det er ikke det, et lite mindretall av mennene får faktisk nesten alle likes. Så samme hva som diskuteres på KG så er det jo slik.

"Stor bamsemann med noen kg ekstra" er populær blant mange. "Mørk friluftsmann som liker å gå på ski" er favoritten blant andre igjen. Mens de fleste menn går rett til venstre hos alle. "Lav og tynn mann med vanlige klær" feks. 

Stor, skallet man med noen kilo ekstra er også populær. Og politimenn eller brannmenn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...