AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #1 Skrevet 10. juni 2023 Hei. Jeg har vært sammen med typen i ett år. Vi har hatt sex siden første måneden. Jeg har aldri hatt orgasme, men han har det flere ganger HVER eneste gang vi har sex. Det går mest i penetrering egentlig, om han tar på meg så er det i maks 15 sek, noe som ikke egentlig holder for meg for å føle noe som helst. Jeg synes heller ikke penetrering er noe særlig komfortabelt, og det har jeg sagt til han, men ingenting har forandret seg. Når han kommer, er vi ferdig for kvelden, og jeg får aldri noe mer ut av det. Jeg har aldri opplevd ordentlig nytelse. Synes det begynner å bli ganske kjedelig, og litt vondt. Vet ikke hva jeg skal gjøre mer, vil ikke ha sex. Anonymkode: 5b520...23c 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #2 Skrevet 10. juni 2023 Har du snakket med han om tankene dine rundt dette? Anonymkode: 797a1...f72
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #3 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Har du snakket med han om tankene dine rundt dette? Anonymkode: 797a1...f72 Jeg har sagt til han at jeg synes penetrering er ukomfortabelt og vondt, og at jeg aldri blir ordentlig klar før vi begynner med penetreringen. Jeg føler det blir veldig kleint når jeg prøver å ta det opp, og jeg vet ærlig ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 5b520...23c
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #4 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hei. Jeg har vært sammen med typen i ett år. Vi har hatt sex siden første måneden. Jeg har aldri hatt orgasme, men han har det flere ganger HVER eneste gang vi har sex. Det går mest i penetrering egentlig, om han tar på meg så er det i maks 15 sek, noe som ikke egentlig holder for meg for å føle noe som helst. Jeg synes heller ikke penetrering er noe særlig komfortabelt, og det har jeg sagt til han, men ingenting har forandret seg. Når han kommer, er vi ferdig for kvelden, og jeg får aldri noe mer ut av det. Jeg har aldri opplevd ordentlig nytelse. Synes det begynner å bli ganske kjedelig, og litt vondt. Vet ikke hva jeg skal gjøre mer, vil ikke ha sex. Anonymkode: 5b520...23c Sørg for å ta en skikkelig prat med ham når dere er påkledd i en ikke-seksuell situasjon. Vær dønn ærlig på hvor lite du får ut av det og fortell hva du trenger intimt både før og etter, og mens dere holder på. Sannsynligheten høres stor ut for at han faktisk ikke har lært bedre og trenger veiledning. Og enten må du hjelpe han å lære, ellers finnes det jo parterapeuter og sexologer. Kanskje det kan hjelpe ham at du viser hva som skal til når du får deg selv til å komme, at han ser med egne øyne at penetrering er en så liten del av sex som det faktisk er? Anonymkode: fc0e0...70a
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #5 Skrevet 10. juni 2023 Penetrering blir gjerne kjedelig og ukomfortabelt uten forspill. Anonymkode: 0ad64...efe
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #6 Skrevet 10. juni 2023 Dere må prate sammen skikkelig om det. Du må fortelle ham hva du ønsker han skal gjøre også. Anonymkode: 97c5c...a6f
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #7 Skrevet 10. juni 2023 Her må du ta frem dominansen i deg. Gi klar beskjed om at neste gang dere har sex skal du bestemme hva som skal skje når, og at penetrering er aller nederst på lista over aktiviteter, om det i det hele tatt blir aktuelt denne gangen. Sikre deg at han samtykker i det før dere går til sengs. Har aldri vært sammen med en mann som ikke nyter å se en kvinne nyte, og som tar regi og beskriver tydelig hva hun vil ha. Det betinger selvfølgelig at du kjenner egen kropp og vet hva du vil ha😊 Lykke til! Anonymkode: d081b...c9c 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #8 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg har aldri hatt orgasme, men han har det flere ganger HVER eneste gang vi har sex. Det går mest i penetrering egentlig, om han tar på meg så er det i maks 15 sek, noe som ikke egentlig holder for meg for å føle noe som helst. Jeg synes heller ikke penetrering er noe særlig komfortabelt, og det har jeg sagt til han, men ingenting har forandret seg. Når han kommer, er vi ferdig for kvelden, og jeg får aldri noe mer ut av det. Anonymkode: 5b520...23c Du beskriver en kvinnes mareritt😅. Skjønner ikke at du har holdt ut så lenge. «Menn» som er så ræva i senga hadde jeg ikke holdt ut med 💁🏼♀️ Anonymkode: 5a93b...72c 1
LukeDanes Skrevet 10. juni 2023 #9 Skrevet 10. juni 2023 (endret) AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Her må du ta frem dominansen i deg. Gi klar beskjed om at neste gang dere har sex skal du bestemme hva som skal skje når, og at penetrering er aller nederst på lista over aktiviteter, om det i det hele tatt blir aktuelt denne gangen. Sikre deg at han samtykker i det før dere går til sengs. Har aldri vært sammen med en mann som ikke nyter å se en kvinne nyte, og som tar regi og beskriver tydelig hva hun vil ha. Det betinger selvfølgelig at du kjenner egen kropp og vet hva du vil ha😊 Lykke til! Anonymkode: d081b...c9c Det var min neste tanke, men passet liksom ikke helt inn i min første respons. Men du har absolutt rett. De aller fleste av oss gutta kan lett like ei som tar styringa og bestemmer, og i dette tilfellet kanskje viser typen en ny side av seg selv. Om TS da i tillegg bedriver litt voksenopplæring og viser han hva som skal til for at hun får samme nytelse som han bør hun ha gode muligheter for i hvert fall fange oppmerksomheten hans, og kanskje til og med vekke han litt forståelsesmessig i de fysiske ulikhetene de begge må forholde seg til for et godt seksuelt samliv. Endret 10. juni 2023 av LukeDanes makan 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå