Gå til innhold

Turistene strømmer til Norge. Hvor er det lettest å ha sex med turist?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor på et sted uten turister. Hvor er det lurt å dra for å ha sex. I Tyrkia er det langs strandpromenadene i de store byene at lokale menn ser etter turister. Hva med Norge? Hvor skal jeg slå opp telt? Rondane? Eller er det enda lurere å bruke ferien på å ta dagsturer til Oslo og vente på dem i spikersuppa?

Anonymkode: 3d384...d13

AnonymBruker
Skrevet

Er du kvinne får du sex når som helst...

Men for å være litt mer anonym, ta deg en storby tur i Norge. Så kan du møte masse menn for sex.

Tar meg Oslotur 1 gang pr mnd, da møter jeg menn for sex via tinder. Drømmer om trekant med 2 menn, men ikke turt enda 😊

Anonymkode: ef6d7...143

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Få steder. De har det altfor travelt

Anonymkode: 69282...f0f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Få steder. De har det altfor travelt

Pft. Ingen som har det mer travelt på ferie enn nordmenn. Andre klarer faktisk å ta livet med ro og slappe av i ferien. Men reisende i organiserte grupper har begrenset med tid til egne aktiviteter. 

Finnes kanskje bedre alternativ enn Spikersuppa. Leke turist selv foran Slottet eller i Frognerparken. Eller Aker Brygge. 

Anonymkode: bfa35...745

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Pft. Ingen som har det mer travelt på ferie enn nordmenn. Andre klarer faktisk å ta livet med ro og slappe av i ferien. Men reisende i organiserte grupper har begrenset med tid til egne aktiviteter. 

Finnes kanskje bedre alternativ enn Spikersuppa. Leke turist selv foran Slottet eller i Frognerparken. Eller Aker Brygge. 

Anonymkode: bfa35...745

De har det som sagt som regel for travelt.

Skrevet

Jeg bor på Sørlandet, så det masse turister her nå på sommeren. Bare å glede seg til fellesferien. Da kan man lett finne en ny hver kveld om man orker. 
Hilsen polyamorøs nymfoman 

AnonymBruker
Skrevet

Du får slå deg ned på en campingplass. Om ikke annet vil det jo dukke opp noen tyskere med bobil.

Anonymkode: dfff9...7a9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

PÅ flyktningmottaket.

Anonymkode: c0baf...364

AnonymBruker
Skrevet

Oslo. Vi leide ut vår utleiedel i en kortere periode her i Oslo og her strømmer det til homofile, lesber, par, single, amerikanske soldater, unge, eldre osv. Mye forskjellig til hver sin smak. 

Set er som noen over meg skriver mye enklere å få ligg for kvinner, enhver kvinne kan få seg noe om de vil. Det er dog litt vanskeligere for menn med mindre man er topp 10 % da får man velge og vrake. 

Anonymkode: 8258f...087

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg bor på et sted uten turister. Hvor er det lurt å dra for å ha sex. I Tyrkia er det langs strandpromenadene i de store byene at lokale menn ser etter turister. Hva med Norge? Hvor skal jeg slå opp telt? Rondane? Eller er det enda lurere å bruke ferien på å ta dagsturer til Oslo og vente på dem i spikersuppa?

Utenlandske turister telter ikke i Norge, de bor på hotell, Airbnb eller i bobil.

De er i Spikersuppa, på organiserte turer eller på attraksjoner som er nevnt på Visit Norway.

Anonymkode: ddda1...e5d

Skrevet
On 6/10/2023 at 10:03 AM, AnonymBruker said:

Hørte for mange år siden at amerikanske damer drømte om å møte en italiener på macern i Roma. Vil ikke bli overrasket om det samme gjelder her. Så, gå på jakt for eksempel på macern og lytt etter turister. Start en samtale og om du føler at det går greit kan du invitere dem på fest. Fest hos lokale er en slager. :D

(gjelder å faktisk ha en fest å by på da)

Skrevet

Det er bare å legge seg naken på et skvalpeskjær ytterst i skjærgården og vente til kommer noen glidende forbi. De som er interesserte legger seg til i nærheten, og så begynner ting raskt å skje.

• Liker 2
Skrevet

Stedet for å møte turister er da vel helt helt åpenbart turist kontoret....

Skratter å ler

M@ster

Skrevet (endret)
Master1 skrev (8 minutter siden):

Stedet for å møte turister er da vel helt helt åpenbart turist kontoret....

Skratter å ler

M@ster

Haha, takk for tipset😅

Endret av Bamseklemmer
Skrevet

Nja turister ja.. jeg er litt kravstor på språket.. Så jeg velger heller kvinner som prater norsk.. Og jeg er singel, har bobil og kjenner mange over hele norge. Valget er nord eller sørover..

Men jeg skulle glatt ha byttet bobildamer, med en kvinne som vet om et godt fiskevann og hytteutleie. Måneskinn i 24grader, bålkos, kaffe, egg&bacon, knuste blåbær med sukker, morgenbad, nypusset tenner, lukten av solkrem og småsvette kropper og den gode praten i en armkrok.. Smatt og svelg, det er ikke mye som er bedre enn det. Sexen kommer som et bonus av allegode inntrykk av en slik dag. Og klarer hun ikke å vente, så har vi jo mye igjen av dagen🥰❤️🤞

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.6.2023 den 10.03):

Sjekk ut disse da:

https://www.dnt.no/turkatalog/singeltur/

https://www.turvenn.no/?gad=1

https://reisetips.nettavisen.no/reise-pa-sjekkeren-her-er-det-flest-single/

Si meg.. er du en kvinne? Siden du nevte mennene på stranden i tyrkia.. Da har jeg et bedre tips for deg😇

AnonymBruker
Skrevet
Master1 skrev (32 minutter siden):

Stedet for å møte turister er da vel helt åpenbart turistkontoret....

Skratter og ler.

M@ster

Sånn. Jeg rettet feilene dine. Bare hyggelig.
Forbedringer kan gjøres, spesielt om du skal fortsette å kalle deg "M@ster"

Anonymkode: e8e27...04a

AnonymBruker
Skrevet

Sexturistene har allerede flyttet hit og alliert seg med NAV. Vi leser daglig om dem i avisen.

Anonymkode: 4c215...8bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.6.2023 den 10.03):

Rondane er stedet vettu 🙂 Der går turistene på rekke og rad så du kan bare plukke dem som frister. Husk kondom da, det KAN jo ha vært andre nordmenn som har kikket innom da dem var i Spikersuppa vettu 🙂 for turister er såååå lette å få og tar alt dem kommer over så lenge du har stiv pikk og noenlunde puls 🙂 

Anonymkode: dd0d0...fd4

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

I Mardalsfossen.

Anonymkode: b5b40...b52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...