AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #1 Skrevet 10. juni 2023 Vi har en 9 åring og en på 12. Begge har egen telefon. Vi foreldrene har lagt merke til at de begge, men særlig yngste, blir sittende på YouTube og se på intetsigende, raske tiktok-videoer av all mulig skit, være seg mentos i colaflasker, fotballtrikse-videoer, folk som maler ansiktet i alle farger, left or right, og annet tull. De blir helt hypnotisert, og disse videoene gir absolutt ingenting positivt. Hva gjør man med sånt? Vi har snakket med dem, gitt dem skjermbegrensning, truet, lokket, men de havner tilbake til disse hjernedøde, hyperraske småklippene. Ser deres barn på sånt? Anonymkode: d9407...ab1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #2 Skrevet 10. juni 2023 Får ta internetten da. Anonymkode: 9efbb...fb1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #3 Skrevet 10. juni 2023 Hjelper ikke skjermbegrensing? Eller slette apper? Mine får ikke ha snap eller tiktok. YouTube får de ha 20min, etter det låses den appen, men de kan fortsatt bruke telefonen til spill og meldinger. Det er det eneste som funker her, må være streng og ha full kontroll over telefonen. Her er også nettleser sperret på YouTube. Slik at de ikke kak jukse seg til tilgang der.. Anonymkode: 23ca7...7dd
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #4 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hjelper ikke skjermbegrensing? Eller slette apper? Mine får ikke ha snap eller tiktok. YouTube får de ha 20min, etter det låses den appen, men de kan fortsatt bruke telefonen til spill og meldinger. Det er det eneste som funker her, må være streng og ha full kontroll over telefonen. Her er også nettleser sperret på YouTube. Slik at de ikke kak jukse seg til tilgang der.. Anonymkode: 23ca7...7dd De har muntlig skjermbegrensning. Hvordan setter du opp kun 20 minutter på YouTube? Nei, ingen av de har tiktok, men alle dustevideoene er på YouTube uansett…. Anonymkode: d9407...ab1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå