AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #1 Skrevet 10. juni 2023 Jeg føler dette kommer til å ende med at jeg tar den første og beste mannen jeg har mulighet til forhold med. Fordi jeg har et så stort savn etter kjærlighet, kroppskontakt og sex. Jeg klarer ikke å ha sex utenom i et kjæresteforhold. Er det andre her som opplever at dette er vanskelig som singel? Føler meg så alene om dette. Samtidig føler jeg på skam for at jeg fortsatt er singel nesten 2,5 år etter samlivsbrudd. Har jo barn, men på deltid (merk dere 50%, så jeg ikke får kommentarer på «alenemor fulltid er uaktuelt»). Kolleger og venninner sier til meg at jeg er slank, feminin og søt og de skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt er singel. Har datet er fåtall menn fra Tinder, men bare én eller max to dater, så er ikke mennene interessert mer. I det siste har jeg vært så lei meg over situasjonen min som singel kvinne, mangler nærhet, kjærlighet og sex i livet. Dette blir siste tråden min (håper jeg). Men jeg har ingen å betro meg til om dette jeg opplever som så tøft og vanskelig i mitt liv. Anonymkode: 2ccdd...ffb 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #2 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg føler dette kommer til å ende med at jeg tar den første og beste mannen jeg har mulighet til forhold med. Fordi jeg har et så stort savn etter kjærlighet, kroppskontakt og sex. Jeg klarer ikke å ha sex utenom i et kjæresteforhold. Er det andre her som opplever at dette er vanskelig som singel? Føler meg så alene om dette. Samtidig føler jeg på skam for at jeg fortsatt er singel nesten 2,5 år etter samlivsbrudd. Har jo barn, men på deltid (merk dere 50%, så jeg ikke får kommentarer på «alenemor fulltid er uaktuelt»). Kolleger og venninner sier til meg at jeg er slank, feminin og søt og de skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt er singel. Har datet er fåtall menn fra Tinder, men bare én eller max to dater, så er ikke mennene interessert mer. I det siste har jeg vært så lei meg over situasjonen min som singel kvinne, mangler nærhet, kjærlighet og sex i livet. Dette blir siste tråden min (håper jeg). Men jeg har ingen å betro meg til om dette jeg opplever som så tøft og vanskelig i mitt liv. Anonymkode: 2ccdd...ffb Som sagt før. Vi kvinner bestemmer hvem av mannfolka som får sex med oss. For å få seg sex er enklest i verden som kvinne. Men det stopper også der. Men noen få unntak. Men de av mannfolkene som får sex med en dame er også de som vil bestemme om det blir ett forhold eller ikke. Mange menn skiller mellom sex med følelser og sex uten følelser mer enn hva kvinner kan da vi som regel vil ha sex med noen vi liker. Anonymkode: 84ef5...29f 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #3 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg føler dette kommer til å ende med at jeg tar den første og beste mannen jeg har mulighet til forhold med. Fordi jeg har et så stort savn etter kjærlighet, kroppskontakt og sex. Jeg klarer ikke å ha sex utenom i et kjæresteforhold. Er det andre her som opplever at dette er vanskelig som singel? Føler meg så alene om dette. Samtidig føler jeg på skam for at jeg fortsatt er singel nesten 2,5 år etter samlivsbrudd. Har jo barn, men på deltid (merk dere 50%, så jeg ikke får kommentarer på «alenemor fulltid er uaktuelt»). Kolleger og venninner sier til meg at jeg er slank, feminin og søt og de skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt er singel. Har datet er fåtall menn fra Tinder, men bare én eller max to dater, så er ikke mennene interessert mer. I det siste har jeg vært så lei meg over situasjonen min som singel kvinne, mangler nærhet, kjærlighet og sex i livet. Dette blir siste tråden min (håper jeg). Men jeg har ingen å betro meg til om dette jeg opplever som så tøft og vanskelig i mitt liv. Anonymkode: 2ccdd...ffb Kan jo hende menn har flere ønsker i livet enn en dame som er «slank, feminin og søt»… Selvstendig for eksempel er du tydeligvis ikke. Menn merker sikkert at du fremstår klengete og needy. Merkelig å mangle kjærlighet i livet når du har venninner og barn? Kjøp deg en kosete katt, så får du kroppskontakt. Ta på deg selv, så får du sex. Anonymkode: 0b8b8...a30 2 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #4 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Som sagt før. Vi kvinner bestemmer hvem av mannfolka som får sex med oss. For å få seg sex er enklest i verden som kvinne. Men det stopper også der. Men noen få unntak. Men de av mannfolkene som får sex med en dame er også de som vil bestemme om det blir ett forhold eller ikke. Mange menn skiller mellom sex med følelser og sex uten følelser mer enn hva kvinner kan da vi som regel vil ha sex med noen vi liker. Anonymkode: 84ef5...29f Slutt å leke kvinne og kom med noe som ikke er relevant for tråden. Dere ødelegger alle tråder. TS - hva mener du med uforpliktende? Jeg har hatt et par ff, og da var vi også eksklusive, fremt til vi fant noen andre. Det var både hyggelig, digg og trygt. Og det var også en ordning om at den ene skulle si fra hvis den fikk følelser. Dette er feks noe helt annet enn et ons. Kunne det gått an? Uansett. Er det skam su føler mest på, eller lengsel? Anonymkode: eb629...9fa 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #5 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Slutt å leke kvinne og kom med noe som ikke er relevant for tråden. Dere ødelegger alle tråder. TS - hva mener du med uforpliktende? Jeg har hatt et par ff, og da var vi også eksklusive, fremt til vi fant noen andre. Det var både hyggelig, digg og trygt. Og det var også en ordning om at den ene skulle si fra hvis den fikk følelser. Dette er feks noe helt annet enn et ons. Kunne det gått an? Uansett. Er det skam su føler mest på, eller lengsel? Anonymkode: eb629...9fa Takk for svar, men du det klarer jeg ikke. Jeg må ha tryggheten at det er sex og kjærlighet med en kjæreste i fast forhold. Og en ting til: En katt eller onani tilfredsstiller ikke mitt behov for å kysse, kline med en mann jeg er glad i, kjenne huden og lukten av en mann og det å kose med en mann. ts Anonymkode: 2ccdd...ffb 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #6 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar, men du det klarer jeg ikke. Jeg må ha tryggheten at det er sex og kjærlighet med en kjæreste i fast forhold. Og en ting til: En katt eller onani tilfredsstiller ikke mitt behov for å kysse, kline med en mann jeg er glad i, kjenne huden og lukten av en mann og det å kose med en mann. ts Anonymkode: 2ccdd...ffb Men det er litt sykelig å ha et så sterk behov for en kjæreste. Å ønske det og savne det er en ting, men du fremstår jo som at det omtrent ødelegger livet ditt å ikke ha det. Tror det er mer konstruktivt for deg å prøve å sette pris på det du har og å lære å trives i ditt eget selskap. Kanskje hard fysisk trening kunne hjulpet deg med å få endorfinene man gjerne får man når er forelsket og kysser og kliner og lukter på huden til kjæresten? Anonymkode: 0b8b8...a30 2 4
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #7 Skrevet 10. juni 2023 Å legge ansvaret for egen lykke i andres hender er ikke bra, på noen områder i livet. Høres ut som du burde jobbe en del med deg selv før du tenker på forhold. Anonymkode: 61825...2d4 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #8 Skrevet 10. juni 2023 Dater du for kjekke menn? Kanskje du må senke standarden på utseende? Finne en som er kjekk nok, men litt under deg i utseende. Da føler han seg veldig heldig som har sjans på deg. Anonymkode: 337d6...ff7 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #9 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dater du for kjekke menn? Kanskje du må senke standarden på utseende? Finne en som er kjekk nok, men litt under deg i utseende. Da føler han seg veldig heldig som har sjans på deg. Anonymkode: 337d6...ff7 Jeg tar absolutt til meg dette rådet og de over her. De 4 mennene på Tinder har vært normale av utseende. Han ene hadde helt grått hår og var 44 år 🙈. Men absolutt viktig at jeg er bevisst på. Og til dere over, ja jeg må jobbe med meg selv. Føler jeg er på grensen til anupta-fobi som jeg leste om her på KG. Det er ikke et godt utgangspunkt for et forhold. Samtidig er jeg så redd årene løper fra meg og at det skal bli for sent for en ny kjæreste. ts Anonymkode: 2ccdd...ffb 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #10 Skrevet 10. juni 2023 Kan jeg spørrr hvordan livet ditt er ellers? Har du hobby, nære venner du har det hyggelig og gøy med etc? Har du for mye tid til å tenke? Anonymkode: eb629...9fa
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #11 Skrevet 10. juni 2023 Jeg var som deg, men fant ut at det går ann å ha en fast sexpartner som kun møtes for sex. Hvordan? Jo, ikke møtes for ofte...bygge opp lyst. Vi møtes annenhver uke, da har vi deilig god sex med kyss og klining. Etterpå kos og nærhet....så er det 2 uker pause igjen. Denne "dosen" holder for meg nå Utenom dette har jeg testet noen rett-på-sak treff via tinder som også gir meg spenningen utenom det faste. Så befri deg selv fra forholdstanken, men ikke ha for mye sex. Men finn ut rett mengde..balansen. Ikke gjør noe annet sammen enn sextreffene. Anonymkode: c9bed...69a
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #12 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan jeg spørrr hvordan livet ditt er ellers? Har du hobby, nære venner du har det hyggelig og gøy med etc? Har du for mye tid til å tenke? Anonymkode: eb629...9fa Jeg har noen få nære venninner og vi møtes så ofte vi kan. Skulle gjerne hatt flere interesser jeg hadde brent for. Det blir mest trening, gå turer, og café med venninner. Skulle gjerne hatt en hobby der jeg kunne møtt en mann. En sosial hobby. ts Anonymkode: 2ccdd...ffb
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #13 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg var som deg, men fant ut at det går ann å ha en fast sexpartner som kun møtes for sex. Hvordan? Jo, ikke møtes for ofte...bygge opp lyst. Vi møtes annenhver uke, da har vi deilig god sex med kyss og klining. Etterpå kos og nærhet....så er det 2 uker pause igjen. Denne "dosen" holder for meg nå Utenom dette har jeg testet noen rett-på-sak treff via tinder som også gir meg spenningen utenom det faste. Så befri deg selv fra forholdstanken, men ikke ha for mye sex. Men finn ut rett mengde..balansen. Ikke gjør noe annet sammen enn sextreffene. Anonymkode: c9bed...69a Hvor treffer du folk for sex? Tinder? (Jeg - mann - nysgjerrig) Anonymkode: 9c38c...234
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #14 Skrevet 10. juni 2023 Du høres ut som en ex av meg, kanskje du burde prøve å date noen fra en felles hobby, mye bedre enn tinder spør du meg Anonymkode: cd841...72d
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #15 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg var som deg, men fant ut at det går ann å ha en fast sexpartner som kun møtes for sex. Hvordan? Jo, ikke møtes for ofte...bygge opp lyst. Vi møtes annenhver uke, da har vi deilig god sex med kyss og klining. Etterpå kos og nærhet....så er det 2 uker pause igjen. Denne "dosen" holder for meg nå Utenom dette har jeg testet noen rett-på-sak treff via tinder som også gir meg spenningen utenom det faste. Så befri deg selv fra forholdstanken, men ikke ha for mye sex. Men finn ut rett mengde..balansen. Ikke gjør noe annet sammen enn sextreffene. Anonymkode: c9bed...69a Jeg forstår at dette er riktig for noen, men det er det ikke for meg. Jeg vil inn i et fast forhold. ts Anonymkode: 2ccdd...ffb 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #16 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg forstår at dette er riktig for noen, men det er det ikke for meg. Jeg vil inn i et fast forhold. ts Anonymkode: 2ccdd...ffb Da har du jo svaret ditt, du må få deg en kjæreste. Bor du på et lite sted blir det enda mer vanskelig, hvem vil flytte på seg.. Anonymkode: c9bed...69a 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #17 Skrevet 10. juni 2023 Jeg skjønner det er godt ment, men jeg trenger ikke råd om uforpliktende-sex relasjoner. Det er helt uaktuelt for meg. Jeg vil bare ha kjæreste. Det eneste jeg trenger i livet mitt. ts Anonymkode: 2ccdd...ffb 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #18 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da har du jo svaret ditt, du må få deg en kjæreste. Bor du på et lite sted blir det enda mer vanskelig, hvem vil flytte på seg.. Anonymkode: c9bed...69a Jeg bor landlig litt utafor Oslo. Kanskje jeg må flytte til Oslo. Det tar 25 min med bil herfra til Oslo. ts Anonymkode: 2ccdd...ffb
trøndermann38 Skrevet 10. juni 2023 #19 Skrevet 10. juni 2023 Har det litt på samme måte, fikk ett tips om å finne en hobby der jeg kunne treffe noen, selv om jeg ikke har truffet noen enda, er livet mye mer fyldig. Så det kunne jo vært verdt å prøve 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #20 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg føler dette kommer til å ende med at jeg tar den første og beste mannen jeg har mulighet til forhold med. Fordi jeg har et så stort savn etter kjærlighet, kroppskontakt og sex. Jeg klarer ikke å ha sex utenom i et kjæresteforhold. Er det andre her som opplever at dette er vanskelig som singel? Føler meg så alene om dette. Samtidig føler jeg på skam for at jeg fortsatt er singel nesten 2,5 år etter samlivsbrudd. Har jo barn, men på deltid (merk dere 50%, så jeg ikke får kommentarer på «alenemor fulltid er uaktuelt»). Kolleger og venninner sier til meg at jeg er slank, feminin og søt og de skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt er singel. Har datet er fåtall menn fra Tinder, men bare én eller max to dater, så er ikke mennene interessert mer. I det siste har jeg vært så lei meg over situasjonen min som singel kvinne, mangler nærhet, kjærlighet og sex i livet. Dette blir siste tråden min (håper jeg). Men jeg har ingen å betro meg til om dette jeg opplever som så tøft og vanskelig i mitt liv. Anonymkode: 2ccdd...ffb Få deg en elsker. Kan ha det som singel. Hadde det en tid selv. Vi kunne aldri ha blitt et par, fordi vi hadde ikke fungert som et par. Og da var det lett å holde følsene på avstand. Men vi hadde mye moro sammen Anonymkode: c4156...b82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå