AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #21 Skrevet 10. juni 2023 Coachshinny skrev (7 timer siden): Hvem har sagt at utendørs sex skal foregå i andre menneskers nærvær? På sommeren skjer det hele tiden. Siste 10 årene ser jeg minst et halvt dusin som har sex fra 1. Mai tils August. Anonymkode: b8d9c...154
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #22 Skrevet 10. juni 2023 «Hedvig 24»?? Tipper vi sier Hans 64…. Anonymkode: b6955...318
Flintis Skrevet 10. juni 2023 #23 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er Straffelovens paragraf 201 som tar for seg dette. Paragrafen sier at: «Den som i ord eller handling utviser seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd a) på offentlig sted, b) i nærvær av eller overfor noen som ikke har samtykket til det, eller c) i nærvær av eller overfor barn under 16 år, straffes med bøter eller med fengsel inntil 1 år». Utendørs er altså et offentlig sted. Men nå gir jeg meg. Dere for tro hva dere vil ^^ Anonymkode: 377f3...15c Utendørs er vel som oftest privat, men så lenge det er utmark kan en ferdes der, herunder også ha sex. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #24 Skrevet 10. juni 2023 Det der var vel så forsiktig man kan være, helt innafor det, så lenge sjansen er minimal for at skal se, så er det ikke noe problem Anonymkode: a3675...8f4
StovnerJune Skrevet 10. juni 2023 #25 Skrevet 10. juni 2023 Det er så norsk å tenke at det som står i en lovbok er alt som betyr noe. Og veldig kjedelig.
petterm Skrevet 11. juni 2023 #26 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 10.6.2023 den 4.37): Heiii, litt flaut det her. Men vil bare høre deres tanker/meninger rundt dette. Jeg og kjæresten min hadde sex i en skog for noen uker siden. Jeg er den som er veldig sjenert av meg men jeg synes dette var litt spennende og synes det var (rart nok) men litt fint med trærne og lydene fra skogen. Jeg har litt lyst til å gjøre det igjen, men føler at vi gjør noe heeelt akseptabelt pga samfunnet vi lever i, også vet jeg ikke om det er litt ulovlig. Viktig: vi gjemte oss veldig, veldig godt. Vi vil ikke bli oppdaget av noen eller har slike fetisjer. Vi lå sammen under masse busker, det var midt i skogen, midt på natten i et området der ingen er, med null trafikk. Er dette greit? Så lenge vi ikke blir oppdaget? Og i verste fall, hvis vi blir oppdaget så hadde begge beklaget på det sterkeste til vedkommende. Og tenkte å ta med et teppe å ha over oss neste gang. Hilsen Hedvig, 24🖤 Anonymkode: 649ef...b6a Så lenge dere prøver ikke har sex der folk ferdes er det helt greit, selv på dagtid. Sex utenfor allfarvei på fjellet, i skogen, på en holme osv. kan være spennende! Kjør på. Om dere blir oppdaget så går det sikkert bra. De fleste vil bare se en annen vei uten å lage noe oppstyr.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #27 Skrevet 11. juni 2023 Sex ute er digg, skulle man bli oppdaget og spionert på er det ekstra krydder, det har vi erfart og det utvikla seg til noe vi begge hadde fantasert om. Anonymkode: f7e0a...ceb
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #28 Skrevet 11. juni 2023 Hedvig her! Tusen takk for svar😄 Jeg skal forsette diskre med dette, hihi. Anonymkode: 649ef...b6a 1 1
matto og frank Skrevet 11. juni 2023 #29 Skrevet 11. juni 2023 On 6/10/2023 at 8:08 AM, Bamseklemmer said: Nnjjaa, farene for å få flottbitt er nokså stor i skogen under masse busker.. maur i rompa også, tordivelen, tusenben og edderkopper liker seg i litt fuktig miljø også.. Det høres så fint ut å ha sex i skogen, med fuglesanng og deilig duft.. men erfaringen av å bli forstyrret, av disse små rakkerne har ødelagt mye gøy 🙈 Bruk telt, så slipper dere både ilsinte insekter og mennesker som tilskuere.. En ting som jeg synes er kjempedeilig.. er at jeg løfter henne opp, og trer henne på pikken og hun sakser bena rundt meg. Så kan jeg gå og rusle litt med henne slik et lite stykke, så kysse og knulle litt.. så rusler jeg videre igjen til neste plass. Hensikten med dette, er jo for at hun skal slippe maur krypende oppover leggene. Men også fordi det skaper latter, men samtidig så deilig at hun ikke klarer å le😇😅 Å ha "ryggsekken" foran, er også god trening.. men også så deilig at vi får orgasme av det.. Forresten hengekøye og tarp er også et godt tips.. så slipper dere insektene iallefall😇 Å jo.. det er helt innenfor.. Fordelen er at du er litt sjenert og redd for å bli oppdaget, gjør at du opphilder deg utenfor faresonen av å bli fersket🤭 Bruk allmannsretten🙈 Herregud, når så du sist en tusenbein?? Dette ikke et reelt problem. Skulle gjerne knulla i skogen selv.
Bamseklemmer Skrevet 12. juni 2023 #30 Skrevet 12. juni 2023 matto og frank skrev (6 timer siden): Herregud, når så du sist en tusenbein?? Dette ikke et reelt problem. Skulle gjerne knulla i skogen selv. Det er bare å legge seg ned knulle en times tid, så får du egen erfaring av det du skal ha med på neste tur😜
Bamseklemmer Skrevet 12. juni 2023 #31 Skrevet 12. juni 2023 snillochsøt skrev (På 10.6.2023 den 8.58): Så glade dere er i å krangle Haha.. krangling er den store fetishen her på KG😅
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #32 Skrevet 12. juni 2023 Bamseklemmer skrev (På 10.6.2023 den 8.08): Nnjjaa, farene for å få flottbitt er nokså stor i skogen under masse busker.. maur i rompa også, tordivelen, tusenben og edderkopper liker seg i litt fuktig miljø også.. Det høres så fint ut å ha sex i skogen, med fuglesanng og deilig duft.. men erfaringen av å bli forstyrret, av disse små rakkerne har ødelagt mye gøy 🙈 Bruk telt, så slipper dere både ilsinte insekter og mennesker som tilskuere.. En ting som jeg synes er kjempedeilig.. er at jeg løfter henne opp, og trer henne på pikken og hun sakser bena rundt meg. Så kan jeg gå og rusle litt med henne slik et lite stykke, så kysse og knulle litt.. så rusler jeg videre igjen til neste plass. Hensikten med dette, er jo for at hun skal slippe maur krypende oppover leggene. Men også fordi det skaper latter, men samtidig så deilig at hun ikke klarer å le😇😅 Å ha "ryggsekken" foran, er også god trening.. men også så deilig at vi får orgasme av det.. Forresten hengekøye og tarp er også et godt tips.. så slipper dere insektene iallefall😇 Å jo.. det er helt innenfor.. Fordelen er at du er litt sjenert og redd for å bli oppdaget, gjør at du opphilder deg utenfor faresonen av å bli fersket🤭 Bruk allmannsretten🙈 Flått og andre insekter er ikke et problem her oppe. Å drive og ta med telt og planlegge ødelegger jo spontaniteten og høres skikkelig turn-off ut Anonymkode: 11e52...14d
Bamseklemmer Skrevet 12. juni 2023 #33 Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Flått og andre insekter er ikke et problem her oppe. Å drive og ta med telt og planlegge ødelegger jo spontaniteten og høres skikkelig turn-off ut Anonymkode: 11e52...14d Hvem har sagt at du MÅ bruke telt? Dette må du jo velge selv.. jeg har ikke kontroll over alle som har sex i skogen😅
Elaine Marley Skrevet 12. juni 2023 #34 Skrevet 12. juni 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.
OxBall Skrevet 12. juni 2023 #35 Skrevet 12. juni 2023 17 hours ago, AnonymBruker said: Hedvig her! Tusen takk for svar😄 Jeg skal forsette diskre med dette, hihi. Anonymkode: 649ef...b6a Svartskog og Svartkulp er steder dere kan forvente å få tilskuere, og kanskje deltakere. Skal sies at jeg ikke har vært på noen av stedene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå