Gå til innhold

Sex ute?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heiii, litt flaut det her. Men vil bare høre deres tanker/meninger rundt dette. Jeg og kjæresten min hadde sex i en skog for noen uker siden. Jeg er den som er veldig sjenert av meg men jeg synes dette var litt spennende og synes det var (rart nok) men litt fint med trærne og lydene fra skogen. Jeg har litt lyst til å gjøre det igjen, men føler at vi gjør noe heeelt akseptabelt pga samfunnet vi lever i, også vet jeg ikke om det er litt ulovlig. Viktig: vi gjemte oss veldig, veldig godt. Vi vil ikke bli oppdaget av noen eller har slike fetisjer. Vi lå sammen under masse busker, det var midt i skogen, midt på natten i et området der ingen er, med null trafikk. Er dette greit? Så lenge vi ikke blir oppdaget? Og i verste fall, hvis vi blir oppdaget så hadde begge beklaget på det sterkeste til vedkommende. Og tenkte å ta med et teppe å ha over oss neste gang.

Hilsen Hedvig, 24🖤

Anonymkode: 649ef...b6a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg hadde oppdaget dere hadde jeg spurt om å få være med.. 

Skrevet

Dere er ikke de første som har gjort det, for å si det sånn. Det er lov, så lenge dere ikke er sjenanse for noen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
tdm900 skrev (14 minutter siden):

Dere er ikke de første som har gjort det, for å si det sånn. Det er lov, så lenge dere ikke er sjenanse for noen.

Nei  :ler:

Anonymkode: 377f3...15c

Skrevet (endret)

Nnjjaa, farene for å få flottbitt er nokså stor i skogen under masse busker.. maur i rompa også, tordivelen, tusenben og edderkopper liker seg i litt fuktig miljø også.. Det høres så fint ut å ha sex i skogen, med fuglesanng og deilig duft.. men erfaringen av å bli forstyrret, av disse små rakkerne har ødelagt mye gøy 🙈

Bruk telt, så slipper dere både ilsinte insekter og mennesker som tilskuere..

En ting som jeg synes er kjempedeilig.. er at jeg løfter henne opp, og trer henne på pikken og hun sakser bena rundt meg. Så kan jeg gå og rusle litt med henne slik et lite stykke, så kysse og knulle litt.. så rusler jeg videre igjen til neste plass. Hensikten med dette, er jo for at hun skal slippe maur krypende oppover leggene. Men også fordi det skaper latter, men samtidig så deilig at hun ikke klarer å le😇😅 Å ha "ryggsekken" foran, er også god trening.. men også så deilig at vi får orgasme av det..

Forresten hengekøye og tarp er også et godt tips.. så slipper dere insektene iallefall😇

Å jo.. det er helt innenfor.. Fordelen er at du er litt sjenert og redd for å bli oppdaget, gjør at du opphilder deg utenfor faresonen av å bli fersket🤭 Bruk allmannsretten🙈

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Heiii, litt flaut det her. Men vil bare høre deres tanker/meninger rundt dette. Jeg og kjæresten min hadde sex i en skog for noen uker siden. Jeg er den som er veldig sjenert av meg men jeg synes dette var litt spennende og synes det var (rart nok) men litt fint med trærne og lydene fra skogen. Jeg har litt lyst til å gjøre det igjen, men føler at vi gjør noe heeelt akseptabelt pga samfunnet vi lever i, også vet jeg ikke om det er litt ulovlig. Viktig: vi gjemte oss veldig, veldig godt. Vi vil ikke bli oppdaget av noen eller har slike fetisjer. Vi lå sammen under masse busker, det var midt i skogen, midt på natten i et området der ingen er, med null trafikk. Er dette greit? Så lenge vi ikke blir oppdaget? Og i verste fall, hvis vi blir oppdaget så hadde begge beklaget på det sterkeste til vedkommende. Og tenkte å ta med et teppe å ha over oss neste gang.

Hilsen Hedvig, 24🖤

Anonymkode: 649ef...b6a

Wow så gøy Hedvig❤️ Jeg gjør det samme å bryr meg lite. Selv er jeg ei som stønner høyt🤩 Aldri fått noen klager, selv om jeg har sett noen som må ha hørt mine orgasmer🤩🙈 Andrine❤️

• Hjerte 1
Skrevet

Så fint at dere hadde det spennende og deilig. Det er lov å være naken og å ha sex ute så lenge dere ikke forsøker å presse dere på andre. 
Dere har gjort alt for ikke å bli oppdaget, og er helt klart i grønn sone juridisk sett.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kunne du bare ha sett inn i hva jeg skrev, og ikke plukke ut bare to ord?

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dersom man velger et sted med liten sjanse for å bli oppdaget, vil politiet aldri reagere.

Politiet har mange viktige oppgaver, dette er IKKE en av dem.

Endret av Snok1
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
tdm900 skrev (25 minutter siden):

Kunne du bare ha sett inn i hva jeg skrev, og ikke plukke ut bare to ord?

Du sier det er lov. Det er det altså ikke

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (25 minutter siden):

Dersom man velger et sted med liten sjanse for å bli oppdaget, vil politiet aldri reagere.

Politiet har mange viktige oppgaver, dette er IKKE en av dem.

Det er sant,  men det er fortsatt ikke lov

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er sant,  men det er fortsatt ikke lov

Ingen bryr seg. La kåte folk få nyte så lenge det ikke er til sjenanse for andre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (Akkurat nå):

Ingen bryr seg. La kåte folk få nyte så lenge det ikke er til sjenanse for andre.

Jeg gir faen i hva folk gjør. Jeg bare retter på at brukeren over her sier at det er lov når det ikke er det. Er det tungt for deg i dag?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg gir faen i hva folk gjør. Jeg bare retter på at brukeren over her sier at det er lov når det ikke er det. Er det tungt for deg i dag?

Whooah! Du trenger noen raske karbohydrater!

Eller et knull i friluft.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (1 minutt siden):

Whooah! Du trenger noen raske karbohydrater!

Eller et knull i friluft.

Neida, jeg bare begynte å bli lettere irritert når du ikke bare kan la det gå at jeg rettet på noen her inne :)

Skrevet

Så glade dere er i å krangle

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du sier det er lov. Det er det altså ikke

Det står ingenting noe sted i noe norsk lovverk at det er forbudt å ha sex utendørs. Det som ulovlig, er å plage andre med det. Å ha sex mot gjerdet i barnehagen, eller på en benk på et kjøpesenter i åpningstida, det er ulovlig, men å gjøre det på et skjult/avsidesliggende sted hvor man ikke er til sjenanse for noen, det er helt greit. Kjør på, og ha det gøy! 🙂 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
aksase skrev (2 minutter siden):

Det står ingenting noe sted i noe norsk lovverk at det er forbudt å ha sex utendørs. Det som ulovlig, er å plage andre med det. Å ha sex mot gjerdet i barnehagen, eller på en benk på et kjøpesenter i åpningstida, det er ulovlig, men å gjøre det på et skjult/avsidesliggende sted hvor man ikke er til sjenanse for noen, det er helt greit. Kjør på, og ha det gøy! 🙂 

Det er Straffelovens paragraf 201 som tar for seg dette. Paragrafen sier at:
«Den som i ord eller handling utviser seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd
a) på offentlig sted,
b) i nærvær av eller overfor noen som ikke har samtykket til det, eller
c) i nærvær av eller overfor barn under 16 år,
straffes med bøter eller med fengsel inntil 1 år».

Utendørs er altså et offentlig sted. Men nå gir jeg meg. Dere for tro hva dere vil ^^

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

«Den som i ord eller handling utviser seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd
a) på offentlig sted,

Utendørs er altså et offentlig sted. Men nå gir jeg meg. Dere for tro hva dere vil ^^

Det er et tilleggskrav for at det skal regnes som et offentlig sted, og det er at det vanligvis ferdes folk der. Det er altså ikke nok at det er mulig å komme dit for folk, men det må være et sted hvor folk faktisk ferdes i noe antall og med en viss hyppighet. En lekeplass, en park, et turområde med mye brukte stier, og en mye brukt badeplass er et typiske offentlige steder, men en skog hvor det går dager og uker mellom hver gang noen går gjennom, er ikke et offentlig sted.

https://snl.no/offentlig_sted

https://www.advokat-teigstad.no/straffeloven-10/

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

a) på offentlig sted,

Hvem har sagt at utendørs sex skal foregå i andre menneskers nærvær?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...