AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #1 Del Skrevet 10. juni 2023 Hei. De jeg bor med har hatt fest og nach, og jeg hadde en flaske vodka stående på kjøkkenet. Den var uåpnet men uten forsegling. Nå syntes jeg den lukter veldig svakt og lurer på om den er vannet ut? Har alltid drukket "billig" sprit på polet, så vet ikke hvordan denne skal smake og lukte. Pleier alltid å brekke meg litt av lukta og smaken men nå syntes jeg ikke den smaker såå mye og kan ta dype nesedrag uten å brekke meg. Hvordan kan man sjekke om det r vannet ut? Anonymkode: 50e36...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #2 Del Skrevet 10. juni 2023 Vodka lukter ikke så mye nei Anonymkode: 283d2...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #3 Del Skrevet 11. juni 2023 Legg flaska i fryseren en dag eller to. 40% vodka er fortsatt flytende selv om det er -18 grader. Anonymkode: 641d7...84a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #4 Del Skrevet 11. juni 2023 Men absolutt vodka er av de dårligste vodkaene. Jeg vet ikke om den lukter lite, men den smaker mye. Anonymkode: 641d7...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #5 Del Skrevet 11. juni 2023 Det er jo vanlig at alkoholikere drikker vodka fordi det lukter ikke noe. Det minsker sjansen for å bli avslørt på lukta at man har drukket. Gjør som noen tipset ovenfor. Frys den og se om den er like flytende etter en dag i fryseren. Alkohol 40% fryser ikke, men vann gjør det. Anonymkode: 34505...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå