Gå til innhold

Gud, hvor jeg skulle elsket å elske en kvinne.... ikke noe mer.

Anbefalte innlegg

Gjest Paramount
Skrevet

Bare vært på en øde øy, elsket henne, elsket henne for at hun er kvinne. Bare kost meg, med alt det kvinnelige ved henne. Her snakker vi om å bekjempe livstrøtthet, om å ikke være "mett av dage", om å elske det opprinnelige. Uten politikere, uten lover, uten regler, uten vedtak, uten moral, uten noen som står og ser over skulderen din, uten noen som vurderer deg. Rett og slett på en øde holme uten strøm, med en kvinne som elsker deg, og som du elsker. Tenk deg deg et mer infernalsk paradis!.... Prøv, det er ikke mulig å tenke seg noe vakrere. Støre kan lokke med sin velferd, de rødgrønne kan lokke med Norges ansvar for klima, de blå kan lokke med flere arbeidsplasser og økt effektivitiet. Alt er så usigelig tannløst. Jeg driter i alt sammen, for meg er lykken å elske en kvinne, på en øde øy. Vår øy. Resten av livet. Ah, hvilken drøm. Det er min drøm, og den skal jeg realisere. Ingen skal hindre meg. Det er mitt liv. En oppsummering. 'En konklusjon. Uavhengig av alt annet. Jeg skal dø slik. Idiotpolitikere kan blande seg så må mye inn de vil, jeg vil alltid stå i mot. Jeg vil finne min øde øy, jeg vil ha med meg den kvinnen som tenker som meg, som er klar for å ta i mot alt det jeg har å gi henne. En kvinne som fortjener det, en kvinne som jeg har gjort meg fortjent til. Dette er det ultimate livet. Tenk over det, så skjønner alle, at jeg har rett. Faktisk. Det er ikke mer komplisert. Det er faktisk enkelt. Elsker du, så kan du dø med god samvittighet.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun er,i deg. Du er, i henne. Men livet kom i mellom. Manglende forståelse kom i mellom. Alt kom i mellom!

Anonymkode: 0d050...43c

AnonymBruker
Skrevet

Tråden hadde vært mer koselig om denne lå under "Samliv og kjærlighetsrelasjoner" og ikke "Seksualitet" for nå høres det ut som at du bare ser på kvinner som puling og sex siden du ikke sier et ord om personlighet eller hennes menneskelige vesen.... 

Anonymkode: ea457...3fb

• Liker 10
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hun er,i deg. Du er, i henne. Men livet kom i mellom. Manglende forståelse kom i mellom. Alt kom i mellom!

Livet stritter i mot. Men bare tilsynelatende. Alt peker en vei. Du savnet handlekraft. Du vet ikke hva du snakker om. Vent og se.

AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (1 minutt siden):

Livet stritter i mot. Men bare tilsynelatende. Alt peker en vei. Du savnet handlekraft. Du vet ikke hva du snakker om. Vent og se.

Virker som du siterer deg selv

Anonymkode: ebf98...9d2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen ganger kan to være så like at det ser slik ut. 

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg gjør det, Einstein..

AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (Akkurat nå):

Jeg gjør det, Einstein..

Stay cool.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hm..Hva tenker du er det kvinnelige, og hva mener du med å styre unna tilværelsens uutholdelige pragmatikk (pun intended)? Driver ikke du med noe skilsmisse eller noe? Snev av midtlivskrise/nostalgi?  

Anonymkode: ff20d...d08

• Nyttig 2
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Noen ganger kan to være så like at det ser slik ut. 

Vi er tvillinger, i sjelen. Vent, så får du beviset. Jeg skal gi deg det. Eneste forskjell er at du vil bli overasket, ikke jeg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Stay cool.

Not, passion er min vei. Å dyrke det utrolige. Jeg har funnet det, og slipper ikke. Verden, renter, prisstigning, kronekurs, politikk, alt er meg uvedkomment. Frhet kalles det. Frihet til å velge selv. Den største lykke. Det verste for politikerne.  Noe alle Støre, og alle, spesielt venstrevridde, hater, å ikke ha full kontroll på mennesker. Jeg velger selv, jeg fri. Eiendomsskatt, bomringer miljøavgifter, jeg driter i all denne meningsløse politiske møkka. Min eneste virkelige lykke er kjærligheten den annullerer alt det simple mennesker forsøker å påføre enkeltmennnekset.. Jeg har valgt en kvinne som tenker som meg. Ingen kan knuse den lykken. 

Anonymkode: 20a58...cce

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Tråden hadde vært mer koselig om denne lå under "Samliv og kjærlighetsrelasjoner" og ikke "Seksualitet" for nå høres det ut som at du bare ser på kvinner som puling og sex siden du ikke sier et ord om personlighet eller hennes menneskelige vesen.... 

Anonymkode: ea457...3fb

Det kan du ha rett i, på den annen side kan du ha godt av å lese teksten på "Seksualitet" også. Noen ser ut til å tro at du får det ene uten det andre. 

AnonymBruker
Skrevet

Les Castaway av Lucy Irvine du, og kom fort ned på jorda.

Anonymkode: eb37f...32a

AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (15 minutter siden):

Det kan du ha rett i, på den annen side kan du ha godt av å lese teksten på "Seksualitet" også. Noen ser ut til å tro at du får det ene uten det andre. 

Hva er det du vil frem til med denne tråden? Jeg er enig med brukeren her. Har kvinnens personlighet noe å si eller er det kun sex du tenker på?

Paramount skrev (19 timer siden):

Vi er tvillinger, i sjelen. Vent, så får du beviset. Jeg skal gi deg det. Eneste forskjell er at du vil bli overasket, ikke jeg.

Twin flames? Er det noen du ønsker å ha men du ikke kan få?

Anonymkode: b2595...f5c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal dere leve av på en øde øy ? Det er urealistisk, men lov å drømme da.

Anonymkode: 2c165...555

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Er jo mulig å tenke billedlig. En stor seng kan, bort fra pragmatikken, gjerne være en avlukket øde øy. Har du aldri følt det slik? At det kjennes ut som at ingen ting annet i hele verden finnes? 

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Fisk og skalldyr, frukt og grønt, og Fodora .🙂

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har kvinnens personlighet noe å si eller er det kun sex du tenker på?

AnonymBruker skrev (På 10.6.2023 den 0.55):

Hva tenker du er det kvinnelige

AnonymBruker skrev (På 10.6.2023 den 0.37):

høres det ut som at du bare ser på kvinner som puling og sex siden du ikke sier et ord om personlighet eller hennes menneskelige vesen.... 

For meg høres det ut som at dere er negative til sex, at dere har fordommer angående menns kvinnesyn/seksualitet og komplekser knyttet til egen lyst og tiltrekning. Hvordan kan dere lese HI til å handle om bare sex? En øde øy for å ha sex med en kvinne? For å dyrke henne, bare være to, i vår egen verden? Har Josef Fritzl gjort så mye skade i kvinners sinn? 

Hadde kun sex vært interessant ville jeg i det minste hatt flere kvinner der, og en hurtig båt med full tank for å komme hjem etterpå. Det var jo bare et hjertesukk med promille. Et ærlig hjertesukk altså.

AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (55 minutter siden):

For meg høres det ut som at dere er negative til sex, at dere har fordommer angående menns kvinnesyn/seksualitet og komplekser knyttet til egen lyst og tiltrekning. Hvordan kan dere lese HI til å handle om bare sex? En øde øy for å ha sex med en kvinne? For å dyrke henne, bare være to, i vår egen verden? Har Josef Fritzl gjort så mye skade i kvinners sinn? 

Hadde kun sex vært interessant ville jeg i det minste hatt flere kvinner der, og en hurtig båt med full tank for å komme hjem etterpå. Det var jo bare et hjertesukk med promille. Et ærlig hjertesukk altså.

Ditt innlegg denne gang er forstyrrende på flere måter. Ord og beskrivelser. Andre innlegg du skriver er annerledes igjen. Jeg blir bekymret fordi jeg har lest hva du går i gjennom. Dette her er ikke sunt. Hva vil du egentlig med livet ditt? Sliter du med noe og trenger hjelp? Er du ikke vant til å være alene og må ha en kvinne og ikke klarer å være alene? Er du sexavhengig? Det er derfor jeg spør, ikke fordi jeg har fordommer.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ditt innlegg denne gang er forstyrrende på flere måter. Ord og beskrivelser. Andre innlegg du skriver er annerledes igjen. Jeg blir bekymret fordi jeg har lest hva du går i gjennom. Dette her er ikke sunt. Hva vil du egentlig med livet ditt? Sliter du med noe og trenger hjelp? Er du ikke vant til å være alene og må ha en kvinne og ikke klarer å være alene? Er du sexavhengig? Det er derfor jeg spør, ikke fordi jeg har fordommer.

Sympatisk innlegg, fint med omtanke. Jeg er blitt dumpa og da kommer det ofte noen reaksjoner. Så feilen er nok kun at jeg formidler det på kg. Lidenskap er ikke en bagatell du børster av deg, den må ut et sted. Åpner vinduene i sjelen, for å lufte ut. Aristoteles kalte det katarsis, så noe nytt er det ikke akkurat. Jeg tror ikke jeg er den eneste som bruker kg til dette. Jeg er definitivt langt unna å være sexavhengig, men savner mye annet, som så mange andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...