AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #1 Skrevet 9. juni 2023 Er det ikke typisk at når man endelig virkelig endelig!!!! finner en man får lyst til å møte å bli kjent med på Tinder og skriver noen meldinger, så slutter han å svare! Det er vel nå karma tok meg, for det har jeg gjort mot andre der.. Jeg har hatet tinder men ser jeg etter melding fra han flere ganger om dagen men ingenting Typisk!!! Noen med like historier? Fikk du svar til slutt og ble det noe mellom dere eller er de ikke interessert når de ikke svarer? Gått en uke nå men jeg har også brukt tre fire uker på å svare før pga tinderburnout (lei appen så jeg ikke orker å skrive m noen) Anonymkode: e2966...27c 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #2 Skrevet 10. juni 2023 Det er veldig typisk. Alt kan skje på Tinder. I fjor sendte et par menn meldinger til meg. I år har de ikke giddet å sende første melding. Dette er menn mellom 45-50, godt voksne menn. Er selv dame på 38. Jeg har alltid bare en match om ganger. Klarer ikke å date flere samtidig. I forrige uke fikk jeg en match, og jeg måtte sende første melding til ham på 47. Hvis ikke hadde det ikke blitt noen chat 😂 Så populær er jeg 🙈 Anonymkode: 681ee...789
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #3 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er veldig typisk. Alt kan skje på Tinder. I fjor sendte et par menn meldinger til meg. I år har de ikke giddet å sende første melding. Dette er menn mellom 45-50, godt voksne menn. Er selv dame på 38. Jeg har alltid bare en match om ganger. Klarer ikke å date flere samtidig. I forrige uke fikk jeg en match, og jeg måtte sende første melding til ham på 47. Hvis ikke hadde det ikke blitt noen chat 😂 Så populær er jeg 🙈 Anonymkode: 681ee...789 Jeg sender ofte første melding selv, viktig å ikke bare sitte på gjerdet men utrolig kjedelig når en man har chattet litt med bare stopper å svare når man endelig har matchet med en man vil skikkelig møte! Anonymkode: e2966...27c
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #4 Skrevet 10. juni 2023 22 hours ago, AnonymBruker said: Typisk!!! Noen med like historier? Anonymkode: e2966...27c På 8 år har jeg fått svar fra omtrent 5 kvinner. Kun 1 av de svarte mere enn 2 ganger. Har fortsatt ikke matchet med noen på Tinder som vil møte meg. Allikevel så fortsetter jeg å utsette meg for dritten år etter år. Anonymkode: 071c7...2b7 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #5 Skrevet 10. juni 2023 Så du så en dritkjekk fyr på tinder og er skuffa over at du ikke får noe av han? Anonymkode: 10e5f...d39 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #6 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så du så en dritkjekk fyr på tinder og er skuffa over at du ikke får noe av han? Anonymkode: 10e5f...d39 Han er ikke typisk kjekk nei, men han er kristen (veldig sjeldent å finne på Tinder og det jeg ser etter) , drikker ikke (veldig sjeldent å finne på Tinder og det jeg ser etter) , fester ikke (veldig sjeldent å finne på Tinder og det jeg ser etter) , bruker helgene på telttur i skogen (det jeg ser etter) og driver med hund (det jeg ideelt ser etter) Utseendemessig er han kanskje en femmer men det er det at han har samme verdier som meg og nesten en jeg kunne "bestilt" på papiret om jeg skulle få en drømmemann som gjorde at jeg tenkte at han her virkelig kunne være verdt å møte i motsetning til alle andre som bare vil knulle eller bare inviterer på alkoholdates og gleder seg til festivalsommer med alkohol og fest. Var det mer du lurte på? Anonymkode: e2966...27c 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #7 Skrevet 10. juni 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Var det mer du lurte på? Ok passiv aggressiv og sutrete ja, skjønner. Lurer ikke på noe mer nei Anonymkode: 10e5f...d39
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #8 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Ok passiv aggressiv og sutrete ja, skjønner. Lurer ikke på noe mer nei Anonymkode: 10e5f...d39 Du kom inn i tråden min som åpent aggressiv og bitter også tåler du ikke å få svar. Ok noteres. Kanskje en god ide å bare svare i tråder du har et svar på spørsmålet og droppe all den bitterheten din bare fordi du er sjalu på menn som er mer populære enn deg Anonymkode: e2966...27c 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #9 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 10.6.2023 den 0.14): Er det ikke typisk at når man endelig virkelig endelig!!!! finner en man får lyst til å møte å bli kjent med på Tinder og skriver noen meldinger, så slutter han å svare! Det er vel nå karma tok meg, for det har jeg gjort mot andre der.. Jeg har hatet tinder men ser jeg etter melding fra han flere ganger om dagen men ingenting Typisk!!! Noen med like historier? Fikk du svar til slutt og ble det noe mellom dere eller er de ikke interessert når de ikke svarer? Gått en uke nå men jeg har også brukt tre fire uker på å svare før pga tinderburnout (lei appen så jeg ikke orker å skrive m noen) Anonymkode: e2966...27c Om det er typisk? Det er vel litt skuffende. Men formålet er vel å finne en funksjonell match, så om den andre ikke er med eller ikke har tid å bruke på dating, er det vel like greit å få vite det tidlig. Da kan du gå videre. Anonymkode: c4fa5...ee2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #10 Skrevet 11. juni 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Du kom inn i tråden min som åpent aggressiv og bitter også tåler du ikke å få svar. Ok noteres. Kanskje en god ide å bare svare i tråder du har et svar på spørsmålet og droppe all den bitterheten din bare fordi du er sjalu på menn som er mer populære enn deg Anonymkode: e2966...27c Tja sjalu du likom... Svaret er jo at spørmålet er merkelig. Du så en fremmed fyr på Internett som du har veldig lyst på, så får du ikke napp. Er dette liksom så oppsiktsvekkende? Mest sannsynlig er han jo ettertraktet. Om en mann hadde sagt "jeg så endelig ei dame på tinder som jeg fikk lyst på, så fikk jeg henne ikke. Er det ikke typisk?" Hva ville du tenkt da? Anonymkode: 10e5f...d39
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #11 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om en mann hadde sagt "jeg så endelig ei dame på tinder som jeg fikk lyst på, så fikk jeg henne ikke. Er det ikke typisk?" Hva ville du tenkt da? Helt utrolig sammentreff😳 Det skjedde meg faktisk i går! Det virker som om du kjenner meg. Hjelp, hva skal jeg gjøre nå? Er hun tapt for alltid???😭 M50 Anonymkode: 11034...287 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #12 Skrevet 11. juni 2023 Jeg matchet endelig med en 23 åring men hun sluttet å svare også etterhvert TYPISK!!! Mann 50 Anonymkode: e111d...953
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #13 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg matchet endelig med en 23 åring men hun sluttet å svare også etterhvert TYPISK!!! Mann 50 Anonymkode: e111d...953 Min var også 23. Det må jo være samme dama??? Kom hun fra dette solsystemet, og hadde et navn som begynte på noe? Anonymkode: 11034...287
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå