AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #1 Skrevet 9. juni 2023 Jeg har akkurat gått til innkjøp av Roborock s7, og etter en prøverunde i dag er jeg superfornøyd. Men, jeg hadde tenkt å ha ladestasjonen i et hjørne, gjemt bak en skjenk, slik at den ikke ble så synlig, men nå ser jeg i brukermanualen at den skal ha 0.5 m klaring i alle retninger. Så det går kanskje ikke. Lurer derfor på hvor dere har ladestasjonen? Ser jo ikke så fint ut å ha en støvsuger midt på en vegg i stua… Anonymkode: dbe74...814
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #3 Skrevet 9. juni 2023 En står under en skjenk og den andre i et hjørne under et skap. Ikke noe problem med det. Anonymkode: d287d...893
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #4 Skrevet 9. juni 2023 Under en skjenk. Ikke en halvmeter klaring i mer enn en retning, det går fint. Anonymkode: b5187...9d9
VårBesteDag Skrevet 9. juni 2023 #5 Skrevet 9. juni 2023 Jeg har min under sofaen Har en sofa med "pinneben".
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #6 Skrevet 9. juni 2023 VårBesteDag skrev (59 minutter siden): Jeg har min under sofaen Har en sofa med "pinneben". Smart! Det kan jo jeg også, takk for tips😊 Men hva gjør du når du skal tømme loboksen eller vanntanken? Må du fram med sofaen eller går det an å «kalle» på roboten? 🤔 Anonymkode: dbe74...814
skrue Skrevet 9. juni 2023 #7 Skrevet 9. juni 2023 Jeg har den under et skap der det er litt mer plass enn det til venstre i bildet. Perfekt for å skjule maskinen når den ikke er i bruk.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #8 Skrevet 9. juni 2023 Du MÅ ikke ha 50cm space på hver side av ladestasjonen, men det er det de anbefaler for at roboten skal klare å parkere selv. Så lenge roboten finner veien til ladestasjonen og får parkert kan den stå der du har den nå Min står i hjørnet bak sofaen ca samme plass størrelse som din Anonymkode: fbe19...76f 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #9 Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Smart! Det kan jo jeg også, takk for tips😊 Men hva gjør du når du skal tømme loboksen eller vanntanken? Må du fram med sofaen eller går det an å «kalle» på roboten? 🤔 Anonymkode: dbe74...814 Man kan kalle på roboten, peke den til et sted på gulvet via appen Anonymkode: fbe19...76f
VårBesteDag Skrevet 9. juni 2023 #10 Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Smart! Det kan jo jeg også, takk for tips😊 Men hva gjør du når du skal tømme loboksen eller vanntanken? Må du fram med sofaen eller går det an å «kalle» på roboten? 🤔 Anonymkode: dbe74...814 Jeg kan kalle på den, men faktisk gjør jeg det som regel imens den støvsuger. Bare plukker den opp, liksom. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #11 Skrevet 10. juni 2023 Har sokkelgarasje under kjøkkenøya. Anonymkode: 6f328...8c2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #12 Skrevet 10. juni 2023 I et hjørne på stua. Ladestasjonen har bare 0.5 m klaring i to retninger, men det går helt fint. Støvsugeren finner veien tilbake uten problem. Anonymkode: 69a93...0a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå