Gå til innhold

Hvor har dere ladestasjonen til robotstøvsugeren?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat gått til innkjøp av Roborock s7, og etter en prøverunde i dag er jeg superfornøyd.
Men, jeg hadde tenkt å ha ladestasjonen i et hjørne, gjemt bak en skjenk, slik at den ikke ble så synlig, men nå ser jeg i brukermanualen at den skal ha 0.5 m klaring i alle retninger. Så det går kanskje ikke. 
Lurer derfor på hvor dere har ladestasjonen? Ser jo ikke så fint ut å ha en støvsuger midt på en vegg i stua…

IMG_0382.jpeg

Anonymkode: dbe74...814

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har min ved siden av kjøleskapet

AnonymBruker
Skrevet

En står under en skjenk og den andre i et hjørne under et skap. Ikke noe problem med det. 

Anonymkode: d287d...893

AnonymBruker
Skrevet

Under en skjenk. Ikke en halvmeter klaring i mer enn en retning, det går fint.

Anonymkode: b5187...9d9

Skrevet

Jeg har min under sofaen :D Har en sofa med "pinneben". 

AnonymBruker
Skrevet
VårBesteDag skrev (59 minutter siden):

Jeg har min under sofaen :D Har en sofa med "pinneben". 

Smart! Det kan jo jeg også, takk for tips😊 Men hva gjør du når du skal tømme loboksen eller vanntanken? Må du fram med sofaen eller går det an å «kalle» på roboten? 🤔

Skrevet

Jeg har den under et skap der det er litt mer plass enn det til venstre i bildet. Perfekt for å skjule maskinen når den ikke er i bruk.

AnonymBruker
Skrevet

Du MÅ ikke ha 50cm space på hver side av ladestasjonen, men det er det de anbefaler for at roboten skal klare å parkere selv. Så lenge roboten finner veien til ladestasjonen og får parkert kan den stå der du har den nå :) Min står i hjørnet bak sofaen ca samme plass størrelse som din 

Anonymkode: fbe19...76f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Smart! Det kan jo jeg også, takk for tips😊 Men hva gjør du når du skal tømme loboksen eller vanntanken? Må du fram med sofaen eller går det an å «kalle» på roboten? 🤔

Man kan kalle på roboten, peke den til et sted på gulvet via appen :)

Anonymkode: fbe19...76f

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

:DJeg kan kalle på den, men faktisk gjør jeg det som regel imens den støvsuger. Bare plukker den opp, liksom.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har sokkelgarasje under kjøkkenøya. 

Anonymkode: 6f328...8c2

AnonymBruker
Skrevet

I et hjørne på stua. Ladestasjonen har bare 0.5 m klaring i to retninger, men det går helt fint. Støvsugeren finner veien tilbake uten problem.

Anonymkode: 69a93...0a8

Skrevet

Min står under senga :) helt usynlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...