Gå til innhold

Noe poeng i å bli 50?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe poeng med det? Er nærmere 40, kroppen er på hell, syns det er vanskelig å følge med i samfunn og teknologi (vanskelig nok å bruke tv'en Jeg har nå, så gruer mer til utviklingen). Har jobb, men kollegaene driver på en måte forbi meg. Alt blir stress. 50 virker ulidelig

Anonymkode: bf550...64f

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du må legge inn litt innsats for å henge mer med? Det høres ut som du er nærmere 80 enn 40. Kanskje du må gjøre noe med kosthold og trening?

Anonymkode: a9a78...397

• Liker 34
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

What? Jeg er snart 50 og føler at jeg er helt på topp! Såklart jeg ikke fatter alt de på 20 er opptatte av, men det er vel heller ikke noe poeng?

Lykkekurven er høyest rundt 60 år, så ingen grunn til å legge inn årene!❤️

Anonymkode: b045a...26d

• Liker 8
  • Nyttig 4
Gjest AnonymBrukar0
Skrevet

Jeg er 52 år og kjenner meg ikke igjen i det du skriver i det hele tatt. Til og med min mor på 75 år er helt oppgående på data og tv.

AnonymBruker
Skrevet

De beste årene har vært de siste ti, selvfølelsen har aldri vært bedre, lønna ha aldri vært høyere, forpliktelsene har aldri vært lavere (gjeldfri, voksne barn i supre jobber med godt liv) 

Veltrent, henger overmåte godt med på teknologien, herlig ektefelle som matcher på alle måter.

Trodde aldri livet skulle bli så bra i min alder, hilsen K60

Anonymkode: d1df2...112

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 45 år nå. Synes livet er kjempebra. Har en jobb jeg trives i, meningsfulle fritidsinteresser og et godt forhold. Men i følge TS bør jeg bare legge inn årene om fire år. Synd, men sant.

Anonymkode: 18902...c0a

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg blir 50 i år, og selv om jeg ikke liker hvordan det tallet "ser ut", så føler jeg meg jo på ingen måte verken avlegs eller utdanket....

Jobber med barn da, og har kolleger i absolutt alle aldre, fra lærling på vgs til nærmere pensjonistalder. Alle er helt supre, uansett alder!

• Liker 1
Skrevet

Hæ?? Jeg er 46.. har forholdsvis små unger og føler jeg henger med i tiden. 
Har tenkt å bli både 60 og 70..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er det vits i å bli 50! Jeg er midt i 50-årene og synes livet er topp. 

Kanskje du skal ta en tur til legen for å sjekke ut om du kan ha vitamin/mineral mangel?

Anonymkode: 02aed...cb1

• Liker 1
Skrevet

I slutten av 30-åra og kroppen på hell? Kjære mi tid… det er jo da man er på topp!

Kunne godt stoppa på 37 jeg, men er snart 55 og har tenkt å henge med litt til. Har tom lært meg å skru på den nye TV-en vår 😂

Hva er greia med disse trådene om dagen? 
Forrige uke var det en som lurte på om det var vits i å bli 60, og nå er det 50?

Tipper på en ny tråd til uka der ts lurer på om det er noen vits i å bli 40…

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 57 , og har meldt meg inn til å ta fagbrev innen et teknisk yrke. 
Satser på at hjernen fungerer en stund til 

Anonymkode: e47ec...082

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 44 og er også ganske dum på pc og det tekniske, men du verden så sprek jeg er ellers med jobb, venner, familie og alt. 
Få noen til å vise deg 

Anonymkode: db210...028

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg virker og 50 ulidelig. Har mye vondt i kroppen, lite venner, omtrent ikke familie.

Anonymkode: 23877...4c6

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er 44 og er også ganske dum på pc og det tekniske, men du verden så sprek jeg er ellers med jobb, venner, familie og alt. 
Få noen til å vise deg 

Anonymkode: db210...028

Det går som sagt ikke s fort lenger. Kjenner ikke så mange

AnonymBruker
Skrevet
Bacteria skrev (12 timer siden):

I slutten av 30-åra og kroppen på hell? Kjære mi tid… det er jo da man er på topp!

Kunne godt stoppa på 37 jeg, men er snart 55 og har tenkt å henge med litt til. Har tom lært meg å skru på den nye TV-en vår 😂

Hva er greia med disse trådene om dagen? 
Forrige uke var det en som lurte på om det var vits i å bli 60, og nå er det 50?

Tipper på en ny tråd til uka der ts lurer på om det er noen vits i å bli 40…

Lurer på det.. 

AnonymBruker
Skrevet

What? Nå er jeg "bare" 42, men deltok på mitt første OCR hinderløp i helga (tough viking), trener hver dag, går masse turer, bruker alle mulige sosoale medier og har en digital jobb. Hvordan har du fått til å være på hell rundt 40? Livet er jo ikke halvveis engang, sannsynligvis. Høres ut som du må jobbe litt med mindset og innstilling, og ta tak i det som er vanskelig. 

Begynne i det små. Gå noen rolige turer, kanskje finne fysio som kan hjelpe med skader, kurs for å lære tekniske ting du lurer på?

Anonymkode: aabb0...d1b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBrukar0 skrev (13 timer siden):

Jeg er 52 år og kjenner meg ikke igjen i det du skriver i det hele tatt. Til og med min mor på 75 år er helt oppgående på data og tv.

Samme her. Er 50, foreldrene mine er 75. Vi er alle helt med enda.. Min far jobber enda.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

For meg virker og 50 ulidelig. Har mye vondt i kroppen, lite venner, omtrent ikke familie.

Anonymkode: 23877...4c6

Og? Er det dårlig? 

Anonymkode: 7f310...02e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og? Er det dårlig? 

Det var spørsmål om «lite venner og ingen familie» 

AnonymBruker
Skrevet

Tante Rød har reist sin vei, det er grunn god nok i seg selv. 

Anonymkode: 1a938...2da

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...