AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #1 Skrevet 9. juni 2023 Føler bare for å blåse ut litt... Er et par uker unna termin, og har vært sykemeldt store deler av svangerskapet, så jeg har stort sett ikke hatt noe særlig å gjøre. Har derfor blitt en del dager foran tv, gått korte turer alene, o.l. Er veldig trøtt og sliten, men orker jo å spise lunsj med venner, ha/dra på besøk etter jobb/i helger, osv. Dette gjorde jeg ofte med vennene mine før jeg ble gravid, men nå føles det som at ingen har tid, lenger... Ser ofte i some at de samme vennene møtes og gjør disse tingene sammen. Har spurt om jeg kan være med neste gang de skal, og får gjerne svar som indikerer at jeg tror jeg ikke orker/vil/klarer. Ingen av mine nærmeste har barn, så jeg skjønner det hvis de tenker at vi kanskje ikke har så mye til felles, lenger, men det er så utrolig trist og ensomt å være alene hele dagen, hver dag... Anonymkode: c228a...23c
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #2 Skrevet 9. juni 2023 At de tror jeg ikke orker* Ts Anonymkode: c228a...23c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå