AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #1 Del Skrevet 9. juni 2023 Hei, Pågrunn av stengt klinikk fikk jeg ikke tatt sprøyten når jeg skulle. Hadde positiv eggløsningstest på mandag. Tirsdag var den fortsatt positiv, men streken var veldig sterk. Dro inn til klinikken på tirsdag og fikk beskjed om å ta sprøyten så snart jeg kom hjem. Litt usikker på hvor jeg er i dpo land. Kan man få eggløsning samme dag som man setter Ovitrelle? Eller kommer eggløsning 36-48 timer etter satt sprøyte? Anonymkode: 0a310...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 9. juni 2023 #2 Del Skrevet 9. juni 2023 Det kommer litt an på str på egget. Har du normal syklus ? PCOs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #3 Del Skrevet 9. juni 2023 Sofakona skrev (2 minutter siden): Det kommer litt an på str på egget. Har du normal syklus ? PCOs? Har normal syklus og eggløsning hver mnd. Ingen PCOS. Har fått letrozol og Ovitrelle for å få «sterkere/bedre» eggløsning sa legen. Str på egget var 19. ts Anonymkode: 0a310...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå