Diosa Skrevet 12. juni 2023 #61 Del Skrevet 12. juni 2023 (endret) . Endret 8. februar 2024 av Diosa 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest T-AA Skrevet 12. juni 2023 #62 Del Skrevet 12. juni 2023 Hehe, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
navnet Skrevet 12. juni 2023 #63 Del Skrevet 12. juni 2023 Har hatt pride flagg tilgjengelig helt siden jeg fikk meg min egen lille flaggstang, og det henger oppe i år også. Føler det er ekstra viktig i år, spesielt på årsmarkeringen til terrorsaken. Er ikke skeiv, og kjenner ikke på flauhet for å ha det ute. De som eventuelt reagerer på dette er ikke mennesker jeg vil ha i min næromgang heller, så at det er en "intolerant-repellent" er bare bonus for meg. Pride står for kjærlighet. Er litt viktig å huske på at pride er en international greie, så å tillegge alt FRI står for, under HELE flagget til pride, er å si at ekstrem-feminister er all kvinnekamp. Det er ikke riktig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juni 2023 #64 Del Skrevet 12. juni 2023 (endret) Ser for meg et ramaskrik som ekkoer seg rundt i blokkene som er oversvømt av eldre, spesielt damer, som ikke vil ha slikt tull der de bor. Ja, slikt griseri, faktisk. Håper det finnes noen som flagger der også. Endret 12. juni 2023 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Refreng Skrevet 12. juni 2023 #65 Del Skrevet 12. juni 2023 Jeg henger ikke opp det norske flagg på 17.mai en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askael Skrevet 12. juni 2023 #66 Del Skrevet 12. juni 2023 Lurer på om de som bare vil se norske flagg engasjerer seg like mye når fotballsupportere henger ut sine flagg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 12. juni 2023 #67 Del Skrevet 12. juni 2023 navnet skrev (1 time siden): Er litt viktig å huske på at pride er en international greie, så å tillegge alt FRI står for, under HELE flagget til pride, er å si at ekstrem-feminister er all kvinnekamp. Det er ikke riktig. Står ikke de som hovedarrangør, og "eier" enkelte steder? Hvis partiet Alliansen hadde satt seg opp i diverse 17.mai komiteer og sto som "eier" av arrangementet ville det ikke vært naturlig at mange da vegret seg for å gå i 17.mai toget - uten at det beviste at de hater demokratiet? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 12. juni 2023 #68 Del Skrevet 12. juni 2023 Nope 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StanTheMan Skrevet 12. juni 2023 #69 Del Skrevet 12. juni 2023 Stina234 skrev (På 9.6.2023 den 23.01): Nei, hvorfor i alle dager skal jeg gjøre det? Flott standpunkt😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. juni 2023 #70 Del Skrevet 12. juni 2023 Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå