Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har tre realfag nå i VG3, matte, kjemi 2 og biologi 2. Til skriftlig eksamen kom jeg opp i to av disse fagene, matte og biologi. 
Nå er det snart tid for muntlig, er det ikke lite sannsynlig at jeg nå vil komme opp i kjemi? Siden jeg har jo allerede kommet opp i to av tre realfag. Det er vel mest sannsynlig å komme opp i et fellesfag som f.eks. religion nå?

Hva tror dere? Og hva programfag hadde dere og hva kom dere opp til i både skriftlig og muntlig eksamen?

Anonymkode: 13d73...1c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vesentlig mindre sjans for å komme opp i de faga du har hatt skriftlig. Men det betyr jo ikke at det ikke kan skje.

Sjansen for å få det tredje programfaget muntlig er derimot stor. 

Så jeg ville tenkt at sjansen var størst for fellesfag eller kjemi, og minimal for bio eller matte. 

"Alle" kommer opp skriftlig i programfag, fordi det er kun sidemål av fellesfaga som er skriftlige. Derfor kommer "alle" opp i minst ett programfag skriftlig. 

Anonymkode: 55704...73d

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig lite sjanse du kommer opp i det du ble trukket i det skriftlige. Egentlig vil jeg si usannsynlig. Foreslår at du fokuserer på de andre fagene.

Anonymkode: 735bc...13c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er veldig lite sjanse du kommer opp i det du ble trukket i det skriftlige. Egentlig vil jeg si usannsynlig. Foreslår at du fokuserer på de andre fagene.

Anonymkode: 735bc...13c

Jeg trodde også førat vedkommende spurte om det. Og er enig med deg i ditt svar. 

Men vedkommende har kommet opp i to programfag skriftlig, og spør om hen da slipper å komme opp i det tredje programfaget muntlig. 

Og slik er det jo ikke. 

Anonymkode: 55704...73d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...