AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #1 Skrevet 9. juni 2023 Jeg er godt voksen. Har ei god venninne som jeg fikk ut med en del. Ofte ble der sånn "par aktiviteter", bowling og gå tur i skogen, spille spill som par : meg min mann, henne og hennes samboer, men vi treffes også bare vi to en del og ringte sendte meldinger til hverandre. Ble singel ifjor høst, og etter det vil hun ikke gå ut med meg lenger. Jeg foreslår ting, men da er hun med andre venner eller opptatt med andre ting- hver gang -. Hun var ikke veldig lykkelig i forholdet sitt, eller var det jeg fikk inntrykk av av det hun fortalte, men hun ble plutselig kjempe opptatt av samboeren etter min skilsmisse. Hun kjente meg ganske godt, ikke så mye min mann, skjønner ikke greia hvorfor er jeg plutselig upopulær å henge med bare fordi jeg er singel? Anonymkode: df54f...e8e 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #2 Skrevet 9. juni 2023 Fordi han heller vil at hun skal omgås lykkelige par kanskje? Det er jo mest en typisk kvinne taktikk, men er menn som tenker sånn. Anonymkode: d8bf6...bf6 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #3 Skrevet 9. juni 2023 Kanskje hun har lest om at samlivsbrudd smitter, og hun har lyst til å fortsette i et halvbra forhold? Anonymkode: d5af8...96e 1 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #4 Skrevet 9. juni 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi han heller vil at hun skal omgås lykkelige par kanskje? Det er jo mest en typisk kvinne taktikk, men er menn som tenker sånn. Anonymkode: d8bf6...bf6 Tviler jeg sterkt på 😆 Anonymkode: df54f...e8e
Rødstrupa Skrevet 9. juni 2023 #5 Skrevet 9. juni 2023 Ikke en god venninne dette, desverre. Hun burde være der litt for deg samt ta seg tid til at dere kan treffes og av og til gjøre hyggelige ‘’ venninneting’’ sammen. 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #6 Skrevet 9. juni 2023 Da vet du jo det hvis hun blir singel... Anonymkode: c9577...ccb 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #7 Skrevet 9. juni 2023 Kanskje du var en parvenninne for henne. Altså at hun har sine nære venninner som hun gjør egne ting med. Og så har hun de «nye» venninnene som hun gjør pargreier med. Eller kanskje de følte at de måtte velge mellom å fortsette vennskapet med deg eller eksen, og valgte han. Ikke ta det personlig. Anonymkode: 27f5f...a73 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #8 Skrevet 9. juni 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kanskje du var en parvenninne for henne. Altså at hun har sine nære venninner som hun gjør egne ting med. Og så har hun de «nye» venninnene som hun gjør pargreier med. Eller kanskje de følte at de måtte velge mellom å fortsette vennskapet med deg eller eksen, og valgte han. Ikke ta det personlig. Anonymkode: 27f5f...a73 Tar det ikke personlig, men syns nok det er dårlig gjort. Anonymkode: df54f...e8e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå