Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mann her. Kjent ei dame i flere år. Datet litt før men bare meldinger siste året. Ukentlig kontakt. Fortalte henne sist vi prata på tlf at jeg har beygnt å date noen. Hun reagerte med å gråte. Hun har alltid vært klar på at hun har følelser for meg, men jeg ble overrasket over hvor sterk reaksjonen hennes var. Jeg sa til henne at vi alltid er venner uansett,  men etter den samtalen har jeg ikke hørt noe fra henne? Hun har alltid tittet innom meg med koselige og kjærlige meldinger men nå er det helt stille. 

Anonymkode: 08851...bb6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hun har gått videre..

Anonymkode: 66e70...3ea

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel litt sårt for henne da, hun var jo tydelig fortsatt veldig betatt av deg. Trolig har hun hatt en hekt på deg. så at hun har trekt seg unna er forståelig.

Anonymkode: 0e223...eb8

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Du tenkte at en som er forelska i deg bare skulle sitte og se på at du fikk dame og være glad for det?

Det her er jo en no brainer. Hun har det vondt, og det kommer ikke noe godt ut av det for henne å ha kontakt med deg sånn som ting har blitt nå.

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun har fortalt deg at hun har følelser for deg og du har fortsatt å være «bare venner»?

Du burde ha avsluttet vennskapet idet du skjønte at dere ønsket forskjellige ting, og ikke fornøyd tatt imot hennes koselige, kjærlige meldinger. For det blir det samme som å holde henne på gress, selv om du «ikke mente det sånn». For hennes del håper jeg hun klarer å gå videre nå.

Anonymkode: 318db...f2d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hun har fortalt deg at hun har følelser for deg og du har fortsatt å være «bare venner»?

Anonymkode: 318db...f2d

Ja men jeg har sagt at jeg ikke er den rette for henne. Jeg er glad i henne og har nok nytt godt av de fine meldingene og all bekreftelsen hun har gitt meg. Hun har spurt om å møtes flere ganger siste året men jeg har alltid vært opptatt når hun spør. Så når hun da fikk høre at jeg "har tid" til å treffe andre men ikke henne så ble det kjempesårt. Jeg har hatt planer om å se henne etterhvert også men jeg har det innmari travelt. 

Skrevet

Så du vil bare ha henne på gress for å bygge egoet ditt?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
BobbySocks skrev (24 minutter siden):

Så du vil bare ha henne på gress for å bygge egoet ditt?

Vil ha henne som venn. Liker vennskapet og jenta

Skrevet (endret)

Ja. Jeg ga opp ei venninne i nettopp samme situasjon bare motsatt kjønn. Hadde kjent hverandre i ti år, pratet om alt mulig hver dag, gjorde flere ting sammen. Jeg fikk følelser for henne og hun fikk kortere periode følelser for meg. Ga opp når hun plutselig skyldte på at vi ikke har noen felles interesser og når hun da fant seg en annen type.

Droppet det hele i et helt år før hun plutselig ville ha kontakt med meg igjen.

Hun tar kontakt med meg av-og-til på snaps, men orker ikke å gi henne like mye oppmerksomhet som tidligere. Når man ikke liker hverandre på lik nivå så blir det for stor ubalanse i forholdet. Den ene vil noe den andre ikke vil.

Føler jeg til tider blir brukt til å booste selvtilliten hennes og gi henne oppmerksomhet. Det mener jeg kjæresten hennes kan gjøre nå og dersom hun er interessert i meg så får hun gjøre det slutt med ham. Jeg orker ikke å være tilskuer til et liv jeg og hun kunne ha hatt sammen. Til tider er jeg nødt til å avinstallere snapchat og ta pause ifra det ettersom jeg får så mange bilder av kjæresten hennes. Har aldri respondert når hun tar bilder av typen hennes. Hvorfor hun fortsetter å sende bilde av ham er for meg et mysterium. Jeg legger til ham på snapchat om jeg vil ha bilder av ham.

Endret av Intervence
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Samme person eller? Fikk du ikke de svarene du ville ha så du opprettet ny tråd? 

Anonymkode: ca9eb...3b2

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du er kompisen min? Jeg fortalte han at jeg hadde følelser for han for en tid tilbake, og har holdt meg unna siden. Mest av hensyn til meg selv for å komme over han, men også for hans del så han skal få slippe å forholde seg til meg. Jeg tror han syns det er dumt, han hadde håpet på å beholde det gode, unike vennskapet vi hadde. Men jeg syns det er vanskelig uten å falle for han igjen. Jeg tolker alt han gjør som følelser for meg. Når han inviterer meg på kino, når han vil gå kveldstur på stranda, når han lager mat til meg og tar det med i parken, når vi sitter i bilen hans til klokken langt på natt og snakker og snakker og snakker. Blikkene hans, de gode samtalene og alt han gjør for meg.
Jeg savner han så. 😢

Anonymkode: ae8f9...1c1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.6.2023 den 18.25):

Vil ha henne som venn. Liker vennskapet og jenta

Ingen kvinner gidder å være venner med en de har hatt følelser for. La henne være i fred og gå på date videre, siden hun ikke var god nok for deg. 

Anonymkode: 2858a...e68

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.6.2023 den 17.18):

Mann her. Kjent ei dame i flere år. Datet litt før men bare meldinger siste året. Ukentlig kontakt. Fortalte henne sist vi prata på tlf at jeg har beygnt å date noen. Hun reagerte med å gråte. Hun har alltid vært klar på at hun har følelser for meg, men jeg ble overrasket over hvor sterk reaksjonen hennes var. Jeg sa til henne at vi alltid er venner uansett,  men etter den samtalen har jeg ikke hørt noe fra henne? Hun har alltid tittet innom meg med koselige og kjærlige meldinger men nå er det helt stille. 

AnonymBruker skrev (På 9.6.2023 den 17.57):

Ja men jeg har sagt at jeg ikke er den rette for henne. Jeg er glad i henne og har nok nytt godt av de fine meldingene og all bekreftelsen hun har gitt meg. Hun har spurt om å møtes flere ganger siste året men jeg har alltid vært opptatt når hun spør. Så når hun da fikk høre at jeg "har tid" til å treffe andre men ikke henne så ble det kjempesårt. Jeg har hatt planer om å se henne etterhvert også men jeg har det innmari travelt. 

Ånei - ville hun ikke fortsette å henge i friend-zone og overøse deg med positiv oppmerksomhet….? /s

Bra for henne at hun klarte å slippe og komme seg videre.

Selvfølgelig ble hun skuffet og lei seg. Hun hadde følelser for deg, og var åpen om det.

Hun viste deg kjærlighet, men du ville ikke ha henne.

Anonymkode: 330b9...18a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...