AnonymBruker Skrevet 16. oktober #21 Del Skrevet 16. oktober Noen klær kan lukte «gammelt», noen klær er skitten og noen klær er alt for slitt til å skulle ta betalt. Noen ganger også såpass slitt at det burde kastes. Men dette gjelder ikke alle. Noen har overfylte hyller. Det innbyr lite. En del overpriser. Skjønner ikke hvordan folk tenker at folk er villig til å kjøpe til 80% av summen av noe nytt, og hvor det nye i ordinær butikk jevnlig er til salg med 20% avslag uansett. Miljøaspektet kan nok være årsaken selvsagt. Synes skilting, informasjonslapper osv skulle vært mer standardisert. Ser rotete ut når noen har blomstrete informasjonslapper, noen har laget vimpler, noen post it lapper, noen med ulike farger på hver bokstav, noen med laaaange lister for hva hyllen inneholder. Kanskje noen synes det er nyttig. Jeg selv synes det holder med perle som viser størrelse. Ser fort om det henger ull, dresser, bodyer eller annet jeg er ute etter når jeg sveiper blikket over hyllene. Har kjøpt mye der selv. Så høres kanskje negativt ut. Men enkelte ting synes jeg burde ordnes og rettes litt på. Anonymkode: dfc65...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #22 Del Skrevet 16. oktober Nei, vi kjøper nytt bruktbutikkene får andre hjelpe med å overleve. Anonymkode: 9e557...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #23 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Synes skilting, informasjonslapper osv skulle vært mer standardisert. Ser rotete ut når noen har blomstrete informasjonslapper, noen har laget vimpler, noen post it lapper, noen med ulike farger på hver bokstav, noen med laaaange lister for hva hyllen inneholder. Kanskje noen synes det er nyttig. Jeg selv synes det holder med perle som viser størrelse. Ser fort om det henger ull, dresser, bodyer eller annet jeg er ute etter når jeg sveiper blikket over hyllene. Har kjøpt mye der selv. Så høres kanskje negativt ut. Men enkelte ting synes jeg burde ordnes og rettes litt på. Anonymkode: dfc65...06d Enig ang merking av hyller. Det burde de hatt en felles føring på, for det gir tidvis et rotete inntrykk. Jeg har hatt hylle der selv og kjøpt mye, så jeg liker konseptet. Det å selge og kjøpe klær brukt har gjort noe med måten jeg tenker rundt eget forbruk. Første gang jeg hadde hylle der hadde jeg sinnsykt mye å henge opp, fordi ungene hadde hatt så mye klær. Nå har jeg bare hatt to uker, fordi de ikke har så mye. Så jeg ble mer bevisst eget forbruk. Noen overpriser veldig, de hyllene går jeg forbi. Noen, sånn som meg, priser mer fornuftig. Så det er mulig å gjøre gode kupp der. Selv er jeg nøye på å kun selge klær som er i god stand, selger aldri veldig slitte sko. Enkelte tenker at alt kan selges, noen sko f.eks ser egentlig klar ut for å kastes, men så er de i butikken med en alt for høy pris. Anonymkode: 980d8...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå