AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #1 Skrevet 9. juni 2023 jeg har hatt en spontanabort og jeg har feber så jeg lurer på om det er noe man trenger og gå til legen for med tanke på feberen jeg har vært hos gynekologen og det der og hun har sakt at resten kommer ut når man har mensen men når jeg var hos gynekologen fikk omtrent ingen info og jeg har prøvd og google det med febern men jeg finner ikke ut av det jeg håper virkelig det er noen som kan hjelpe meg det er vansklig nok og spørre om det her inne Anonymkode: 2d6a7...76a
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #2 Skrevet 9. juni 2023 Ring legen og spør. Anonymkode: ffa5d...c32
Topsi Skrevet 9. juni 2023 #3 Skrevet 9. juni 2023 Ja. Feber etter en spontanabort kan skyldes at rester ikke har kommet ut, og blitt infisert. Gå til legen 1 1
strawberry88 Skrevet 9. juni 2023 #4 Skrevet 9. juni 2023 Topsi skrev (Akkurat nå): Ja. Feber etter en spontanabort kan skyldes at rester ikke har kommet ut, og blitt infisert. Gå til legen Enig med denne! Kan være rester som krever utskrapning
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #5 Skrevet 9. juni 2023 Dra til legen. Kan være at kroppen trenger litt hjelp for å kvitte seg med det som er igjen Anonymkode: dee30...7e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå