Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, vi er to nybakte førstegangsforeldre som trenger litt hjelp til å skjønne oss på solskjerming på vogna vi har kjøpt. Vi har kjøpt en svært pent bugaboo fox 2, og skulle ut på første trilletur med babyen i dag, men oppdaget at vi ikke har sommerkalesje med ekstra solskjerming. Ble en kort tur i skyggen. Det vi trenger hjelp til er: hvilke sommerkalesjer passer til bugaboo fox 2?
Har funnet denne:  https://www.barnashus.no/bugaboo/foxcameleon-5-breezy-sommerkalesje-seasideblue

Det står at det ikke følger med spiler og klips.. Noen som vet hva vi trenger for å feste kalesjen (så vi slipper å få en sommerkalesje i posten, men ikke får festet den).
Hilsen to (tre) som gjerne vil trille i finværet uten at babyen får sol på seg😅

Anonymkode: 4793f...2a1

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hei, vi er to nybakte førstegangsforeldre som trenger litt hjelp til å skjønne oss på solskjerming på vogna vi har kjøpt. Vi har kjøpt en svært pent bugaboo fox 2, og skulle ut på første trilletur med babyen i dag, men oppdaget at vi ikke har sommerkalesje med ekstra solskjerming. Ble en kort tur i skyggen. Det vi trenger hjelp til er: hvilke sommerkalesjer passer til bugaboo fox 2?
Har funnet denne:  https://www.barnashus.no/bugaboo/foxcameleon-5-breezy-sommerkalesje-seasideblue

Det står at det ikke følger med spiler og klips.. Noen som vet hva vi trenger for å feste kalesjen (så vi slipper å få en sommerkalesje i posten, men ikke får festet den).
Hilsen to (tre) som gjerne vil trille i finværet uten at babyen får sol på seg😅

Anonymkode: 4793f...2a1

Hei.

Den passer til fox 2. Dere kan kjøpe spiler ved siden av, eller bruke spilene på den kalensjen dere har nå. Det vanligste er å bruke spilene på den andre kalesen. Det er bare å ta av festene og dra ut spilene, så dytte inn spilene i den nye og sette på festene. Veldig enkelt.

Men husk at dere kan åpne glidelåsen på den kalesjen dere har nå, så blir den lang så den dekker mer av vogna og blir like lang som sommerkalesjen da. Mens dere venter. 

• Hjerte 1
Skrevet

Det følger med bruksanvisning som viser hvordan dere bruker eksisterende spiler. Det er veldig greit. Jeg kjøpte denne til Bugaboo Donkey, den er helt super! Veldig fornøyd med nettingen man kan dra helt ned. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke egen sommerkalesje til min Fox 2. Det er en glidelås på kalesjen, og når du åpner denne går kalesjen nesten helt ned på toppen av bagdelen 😊

Anonymkode: 435dc...96a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har også Bugaboo Fox 2 og hadde aldri sommerkalesje. Bare tok den vanlige kalesjen helt ned, tok av dekket på bassinetten og brukte et tynt teppe istedet. Fikk jo masse luft. Man kan jo også åpne oppå og få luftlomme der. 

Folk jeg snakket med sa egentlig at sommerkalesjen forstyrret barnet deres mer i og med st det ikke ble mørkt og man får sol i fjeset av nettingen. 

Men prøv dere frem på hva som funker for dere!

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde sommerkalesj men byttet tilbake til vanlig. Kom så mye sol inn i luftelukene på sommerkalesjen. Så bedre med vanlig kalesj om separat myggnetting 

Anonymkode: e01de...f74

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...