Gå til innhold

Hvorfor skal han juge om slike ting.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg aner ikke hva som er problemet nå. Men har møtt en mann et par ganger. Jeg har prøvd å få han til å åpne seg opp men uten hell. Han har fortalt litt om ei dame han datet før meg i noen måneder, han sier selv at han har vært singel hele livet. Jeg spurte han på melding: hvordan det gikk mellom hun dama og han og hva som skjedde? Da sa han: hæ hvilken dame? Så sa jeg: du fortalte om henne på date. Da vridde han om samtalen til noe annet. Og eller en gang så skulle han ute med venner, og fortalte meg det på kvelden. Er  Vi prater en god stund frem til han drar hjem (kl 2 på natta) fra utestedet og hjem. Etterpå neste morgen spør jeg: hadde du en fin kveld og hva gjorde dere? Da vridde han om samtalen igjen. Sa sånn: god morgen, har  du en fin dag?  Jeg skjønner meg ikke på han. Hvorfor han er sånn. Han spør meg masse om mine venner. Og hva de driver med og jobber med og min familie. Jeg har spurt han litt tilbake, men han sier ikke så mye. Eller så er han  en lystløgner. Vet han ikke har dame, da han ofte har hatt tid til meg og prioritert meg veldig. Han er ikke sånn veldig kjekk.

Ellers så har det vært sånn at vi skulle drikke en gang ute, så skulle han ta med brus. Så sier jeg til han: jeg kan kjøpe pepsi og ta med. Så sa han: jeg har pepsi, skal ta den i kjøleskapet nå. Etterpå sier jeg: åja så bra du har brus hjemme. Da sa han: nei jeg har ikke det, så du må ta med.  Så sa jeg: men du sa jo jeg har brus hjemme. Da sa han ingenting. Når jeg møtte han ute, så hadde han tatt med seg brus likevel.🤷🏼‍♀️ og jeg hadde også tatt med en brus. Så ble det 2 brus på date.... 

Anonymkode: 229a0...dc7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi han sjonglerer masse damer og vil ikke bli avslørt i at han er en fuckboy 

Anonymkode: 2af9b...7f2

Skrevet

Kanskje han driver med dårlige forsøk på gaslighting 😂

Han høres ikke ut som noen å satse på uansett. Hvis du vil more deg litt, så kan du ta igjen med samme mynt før du dumper han☺️

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg spurte han på melding: hvordan det gikk mellom hun dama og han og hva som skjedde? Da sa han: hæ hvilken dame?

Jeg hadde synes det var rart å få melding om det spørsmålet. Synes ikke man skal snakke om xer, utenom hvis vi begge snakker ansikt til ansikt litt om det hvis det faller naturlig.

Så sa jeg: du fortalte om henne på date. Da vridde han om samtalen til noe annet. Og eller en gang så skulle han ute med venner, og fortalte meg det på kvelden. Er  Vi prater en god stund frem til han drar hjem (kl 2 på natta) fra utestedet og hjem. Etterpå neste morgen spør jeg: hadde du en fin kveld og hva gjorde dere? Da vridde han om samtalen igjen. Sa sånn: god morgen, har  du en fin dag?  Jeg skjønner meg ikke på han.

Ja, det var litt rart at han ikke svarte på det. Men kanskje ble han overrasket, kanskje sov, og hørte ikke hva du sa. Jeg hadde bare svar ham. Hvis han er veldig rar, så slutter du vel bare å kontakte ham. 

Hvis du ikke skjønner deg på ham, kan du si det. 

Han spør meg masse om mine venner. Og hva de driver med og jobber med og min familie. Jeg har spurt han litt tilbake, men han sier ikke så mye.

Så fint at han spør deg masse.

At han svarer kort, er jo greit, bare han svarer :)

Eller så er han  en lystløgner.

Høres ikke nødvendigvis sånn ut. Men det merker du etter hvert.

Vet han ikke har dame, da han ofte har hatt tid til meg og prioritert meg veldig.

Bra du vet det. og bra han har prioritert deg veldig

Ellers så har det vært sånn at vi skulle drikke en gang ute, så skulle han ta med brus. Så sier jeg til han: jeg kan kjøpe pepsi og ta med. Så sa han: jeg har pepsi, skal ta den i kjøleskapet nå. Etterpå sier jeg: åja så bra du har brus hjemme. Da sa han: nei jeg har ikke det, så du må ta med.  

Da hadde jeg ledd: "Ha, ha, du har ikke brus , nei. Jeg tar med jeg, da"

Så sa jeg: men du sa jo jeg har brus hjemme. Da sa han ingenting. Når jeg møtte han ute, så hadde han tatt med seg brus likevel.🤷🏼‍♀️ og jeg hadde også tatt med en brus. Så ble det 2 brus på date.... 

Vil jo ikke si at han driver å lyger, men det hørres ut som misforståelser dere imellom, og engel på å høre etter. Kanskje han er nervøs. 

Hyggelig at dere begge kom med brus da. Da kunne dere le sammen av det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg aner ikke hva som er problemet nå. Men har møtt en mann et par ganger. Jeg har prøvd å få han til å åpne seg opp men uten hell. Han har fortalt litt om ei dame han datet før meg i noen måneder, han sier selv at han har vært singel hele livet. Jeg spurte han på melding: hvordan det gikk mellom hun dama og han og hva som skjedde? Da sa han: hæ hvilken dame? Så sa jeg: du fortalte om henne på date. Da vridde han om samtalen til noe annet. Og eller en gang så skulle han ute med venner, og fortalte meg det på kvelden. Er  Vi prater en god stund frem til han drar hjem (kl 2 på natta) fra utestedet og hjem. Etterpå neste morgen spør jeg: hadde du en fin kveld og hva gjorde dere? Da vridde han om samtalen igjen. Sa sånn: god morgen, har  du en fin dag?  Jeg skjønner meg ikke på han. Hvorfor han er sånn. Han spør meg masse om mine venner. Og hva de driver med og jobber med og min familie. Jeg har spurt han litt tilbake, men han sier ikke så mye. Eller så er han  en lystløgner. Vet han ikke har dame, da han ofte har hatt tid til meg og prioritert meg veldig. Han er ikke sånn veldig kjekk.

Ellers så har det vært sånn at vi skulle drikke en gang ute, så skulle han ta med brus. Så sier jeg til han: jeg kan kjøpe pepsi og ta med. Så sa han: jeg har pepsi, skal ta den i kjøleskapet nå. Etterpå sier jeg: åja så bra du har brus hjemme. Da sa han: nei jeg har ikke det, så du må ta med.  Så sa jeg: men du sa jo jeg har brus hjemme. Da sa han ingenting. Når jeg møtte han ute, så hadde han tatt med seg brus likevel.🤷🏼‍♀️ og jeg hadde også tatt med en brus. Så ble det 2 brus på date.... 

Høres dement ut … 

Anonymkode: 31a7f...172

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er slik som ts der. Henger meg opp i små ting som blir sagt, vridd om og gjort om på 😅 sikkert fordi jeg har vært borti mye rart selv 😅 

Det med brusen syntes jeg var veldig merkelig.Jeg får litt dårlig følelse av folk som holder på slik, men kan jo tenkes han bare er ekstremt distre da, eller kjøpte en brus på veien fordi han følte det dårlig at han ba deg kjøpe med..men rart å si han har brus å skal sette den i kjøleskapet  da han ikke har det. 

men det jeg kanskje mest reagerer på er at han spør deg om mye info, men holder tilbake info om seg selv. Ville lyttet til magefølelsen min på denne der.

Anonymkode: 7005e...90c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...