Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #1 Skrevet 10. januar 2006 tøymykner?? Trenger skyllemiddel nemlig. For en elektrisk genser. Og har kjøpt tøymykner. Er det det samme?
Gjest Vasker Skrevet 10. januar 2006 #5 Skrevet 10. januar 2006 Har eddik samme effekt, eller er det bare for (Hum- ja hva er eddiken god for egentlig?)
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2006 #6 Skrevet 10. januar 2006 Har eddik samme effekt, eller er det bare for (Hum- ja hva er eddiken god for egentlig?) ← Eddik hjelper til med å fjerne sur lukt i klærne.
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2006 #7 Skrevet 10. januar 2006 Eddik hjelper til med å fjerne sur lukt i klærne. ← Og det gjør at håndklær tar fuktighet bedre. Aldri skyllemiddel på håndklær, men eddik av og til.
Amanlis Skrevet 11. januar 2006 #8 Skrevet 11. januar 2006 Har aldri hørt om å bruke edikk i klærne... Fint om en av dere gidder å fortelle meg litt om det... Fjerner det lukta som vanlig vaskemiddel ikke tar? Hvordan brukes det? Blandingsforhold?
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #9 Skrevet 11. januar 2006 Har aldri hørt om å bruke edikk i klærne... Fint om en av dere gidder å fortelle meg litt om det... Fjerner det lukta som vanlig vaskemiddel ikke tar? Hvordan brukes det? Blandingsforhold? ← Lurer på dette jeg også
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #10 Skrevet 11. januar 2006 jeg bestilte en genser fra en eller annen plass, og den luktet intenst av gammel murkjeller. i stedet for å sende den tilbake hadde jeg lunkent vann i en bøtte til det dekket genseren, og ca to korker eddik i vannet. lot genseren ligge i ca en halvtime-time og skyllet den så i maskinen. lukta er så og si borte, trenger en runde til for det er fremdeles spor av lukta. men den var kvalmende da jeg fikk genseren, mens nå må jeg grave nesa i genseren for å kjenne den, så at eddik virker er ingen tvil.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #11 Skrevet 11. januar 2006 meg over: vanlig vask i maskin tok ikke et fnugg av denne lukta, derfor jeg prøvde eddik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå