AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #1 Skrevet 9. juni 2023 Du som har tatt angrepille før, hvilke bivirkninger fikk du? Jeg må ta en idag men kvier meg litt da jeg ser det står at kvalme og oppkast er vanlige symptomer. Jeg har angst mot oppkast, og mest lyst å gråte akkurat nå. Og ja, jeg vet det er selvforsynt. Anonymkode: 61a6c...2b0
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #2 Skrevet 9. juni 2023 Kvalme er også en bivirkning av graviditet og abortpillen, bare ta den, og finn en annen prevensjonsmetode Anonymkode: a3986...89b
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #3 Skrevet 9. juni 2023 Ikke tenk på det. De aller fleste går ingen bivirkninger i det hele tatt og om de får det er det mer ting som forskyvelse i syklus som at mensen kommer før eller senere enn forventet. Husk at selv på en pakke paracet er det oppført skremmende bivirkninger. Anonymkode: c42b5...18c
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #4 Skrevet 9. juni 2023 Jeg har fått voldsomme bivirkninger et par ganger, med oppkast hele natten og forferdelig kvalme, mens tre andre ganger har jeg ikke fått noen bivirkninger overhodet. Kanskje det handler om at jeg spiste mer de gangene jeg ikke ble kvalm? Jeg vet ikke. Anonymkode: 5dab4...615
Even Tuell Skrevet 9. juni 2023 #5 Skrevet 9. juni 2023 Bivirkningene av å -ikke- ta den er større ... Kjøp deg en pose smågodt, bytt til pysj og fyr opp Netflix. Da en pausedag! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå