AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #1 Del Skrevet 9. juni 2023 Men nå blir jeg bare rød. Hvorfor? Anonymkode: cb582...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #2 Del Skrevet 9. juni 2023 Samme her! Eller blir ikke lett rød, kun på skulder, bryst og ansikt. Ellers hvit som ett laken.... Anonymkode: ed87c...33a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #3 Del Skrevet 9. juni 2023 Ble du smurt med solkrem som liten da? Anonymkode: c9729...eb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #4 Del Skrevet 9. juni 2023 Brukte du selvbruning som barn kanskje? Anonymkode: 4d774...cd1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #5 Del Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ble du smurt med solkrem som liten da? Anonymkode: c9729...eb0 Ja, min mor var veldig nøye med det. Anonymkode: cb582...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 9. juni 2023 #6 Del Skrevet 9. juni 2023 (endret) Før var solen bra for oss, i dag er det meste farlig, også solen. Så vi beskytter oss etter råd fra fagfolk, da blir vi tander og tåler lite. Det skal bli spennende å se når fokuset dreier over på alle de kjemikaliene og tungmetallene huden vår absorberer gjennom kremer. Da går vi inn i en ny periode med angst og frykt. Endret 9. juni 2023 av Paramount Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #7 Del Skrevet 9. juni 2023 Paramount skrev (Akkurat nå): Før var solen bra for oss, i dag er det meste farlig, også solen. Så vi beskytter oss etter råd fra fagfolk, da blir vi tander og tåler lite. Hva har det med om jeg blir brun eller ikke? Anonymkode: cb582...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 9. juni 2023 #8 Del Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva har det med om jeg blir brun eller ikke? Anonymkode: cb582...4af Det har med at huden er vant til sol, da blir du brun. Er du ikke vant, blir du rød. Nå snakker jeg om de som var brune før, ikke nå. Selvsagt har det nok også noe å gjøre med pigment i huden, som vel avtar med alder (tror jeg, mener å ha lest det en plass). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #9 Del Skrevet 9. juni 2023 Du må utsette deg gradvis for solen og ikke sjokksole deg, da blir du fort rød Anonymkode: 4d774...cd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #10 Del Skrevet 11. juni 2023 Jeg ble fin og jevnt brun som udmurtisk barn, mens ut i 30-årene ble det bare pigmenteringer i ansiktet og ujevn farge på armene. Blir dessuten mindre brun og kan også bli mer rød. Anonymkode: 5b2fd...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå