Gå til innhold

Usikker på når jeg tør å teste, teste til uka eller vente til testdag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg satte inn donoregg på tirsdag, testdag 20 juni, men har ingen symptomer så vurderer teste tidligere for å få det overstått. Hva hadde dere ville gjort? ❤️

Anonymkode: 84470...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hei, jeg satte inn donoregg på tirsdag, testdag 20 juni, men har ingen symptomer så vurderer teste tidligere for å få det overstått. Hva hadde dere ville gjort? ❤️

Man får ikke symptomer i løpet av tre dager. Jeg hadde ingen symptomer før uke 6 da jeg var gravid. Ville nok ventet så nærme testdag som mulig, er ingen vits i å teste før tidligst 10 dpo.

Anonymkode: 3d32b...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Man får ikke symptomer i løpet av tre dager. Jeg hadde ingen symptomer før uke 6 da jeg var gravid. Ville nok ventet så nærme testdag som mulig, er ingen vits i å teste før tidligst 10 dpo.

Anonymkode: 3d32b...4b3

Ved forrige innsett i des (mine egg) så fikk jeg symptomer 2 dager etter innsett. Eneste nå er at nesten alt jeg spiser / drikker smaker metall. Jeg er 10dpo søndag men ovitrelle er nok ikke ut av kroppen før man/tirs så kanskje greit 0 vente til onsdag kanskje 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ingen her som kan fortelle deg når du bør teste. Noen tester tidlig, andre venter. Jeg foretrekker å vente da jeg har fått helt negative tester hjemme, men positiv hjemmetest først 2 dager etter Test dag.. Så jeg har Sluttet helt med testing før testdag denne runden. 

Selv om man gjerne har fått symptomer tidlig en gang betyr ikke det at man får det neste gang.. hver graviditet kan opptre ulikt 😉  

Anonymkode: b3a5b...a21

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...