AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #1 Del Skrevet 9. juni 2023 Jeg har veldig tydelige sinnarynker, jeg har hengt meg veldig opp i. Skulle veldig gjerne gjort de mindre tydelige, men er så ekstremt redd for nåler. Vurderer å bestille time, men er redd jeg pingler ut og ikke tør å gjennomføre. Hvis det skjer, må jeg da betale full pris? Og hvordan kan man vite hvem som er dyktige og ikke? Jeg bor på et lite sted, men er villig til å reise bort. Også fordi jeg ikke vil innrømme overfor noen at jeg har lyst på Botox... Alle andre linjer i ansiktet mitt lever jeg veldig fint med, men akkurat de mellom bryna.. Anonymkode: b1bd6...107 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #2 Del Skrevet 9. juni 2023 Hos min behandler kan man få bedøvelse førest hvis man vil, kanskje det kunne vært noe for deg? Her er det også vanlig med en (gratis) konsultasjon først før å snakke litt om forventninger o.l., da kan du jo nevne at du har sprøyteskrekk og hvordan det kan løses. Du er helt sikkert ikke den første! Anonymkode: f1080...101 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #3 Del Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hos min behandler kan man få bedøvelse førest hvis man vil, kanskje det kunne vært noe for deg? Her er det også vanlig med en (gratis) konsultasjon først før å snakke litt om forventninger o.l., da kan du jo nevne at du har sprøyteskrekk og hvordan det kan løses. Du er helt sikkert ikke den første! Anonymkode: f1080...101 Takk for svar! Ja, bedøvelse og slik er fint. Men dette med gratis konsultasjon er litt verre hvis jeg må reise i to timer en vei for å komme dit.. Anonymkode: b1bd6...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #4 Del Skrevet 9. juni 2023 Ja hvis du feiger ut må du betale uansett. Det er 24 timers avbestillingsfrist for å slippe betaling, noen steder har også 48timer. Hvis sinnarynken din er synlig uten at du strammer brynene, altså i avslappet tilstand så er det filler du trenger for å jevne ut rynken i tillegg til botox for å forebygge forverring. Om sinnarynken kun er synlig når du strammer brynene "morskt" så er kun botox nok for å forebygge forebygge forverring. Bare vær klar over at du må gjøre det på nytt etter 3 måneder, så gjør et regnskap på det og tenk nøye gjennom om det er noe du vil bruke så mye penger på år etter år. Så fort effekten forsvinner er det som før igjen så botox er en behandling som må opprettholdes. Jeg holdt på å feige ut første gang men det var ingenting å grue seg til. Selve stikket gjør ikke vondt, men det svir litt de 10 sekundene de bruker å på å sprøyte inn botoxen under huden. Det går over med en gang. Etter første gang ble jeg så letta over at det ikke var vondere at jeg følte meg nesten rusa og ble helt tullete 😅 Jeg har gjort det noen ganger men kom frem til at jeg ikke har råd til det, hadde jeg hatt råd hadde jeg gjort det fast. Det er veldig effektivt mot forebygging av rynker! Anonymkode: 80748...a5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #5 Del Skrevet 9. juni 2023 Det er himla creepy med godt voksne folk som mangler rynker på naturlige steder. Noe å tenke på synes jeg. Anonymkode: 3e322...642 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 9. juni 2023 #6 Del Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er himla creepy med godt voksne folk som mangler rynker på naturlige steder. Noe å tenke på synes jeg. Anonymkode: 3e322...642 Greit at du synes det. Men det var ikke det Ts spurte om. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #7 Del Skrevet 9. juni 2023 Jeg er også redd for nåler, men bruker likevel Botox i sinnarynken. For meg er det virkelig verdt det. Jeg føler meg mer vel og jeg har ikke hodepine lenger. Jeg tar hver 5.-6.måned. Anonymkode: f1a2b...22a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 9. juni 2023 #8 Del Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg har veldig tydelige sinnarynker, jeg har hengt meg veldig opp i. Skulle veldig gjerne gjort de mindre tydelige, men er så ekstremt redd for nåler. Vurderer å bestille time, men er redd jeg pingler ut og ikke tør å gjennomføre. Hvis det skjer, må jeg da betale full pris? Og hvordan kan man vite hvem som er dyktige og ikke? Jeg bor på et lite sted, men er villig til å reise bort. Også fordi jeg ikke vil innrømme overfor noen at jeg har lyst på Botox... Alle andre linjer i ansiktet mitt lever jeg veldig fint med, men akkurat de mellom bryna.. Anonymkode: b1bd6...107 Har tatt i sinnarynka i årevis , ikke noe vondt . Å veldig fornøyd . Finn noen med gode anbefalinger . Jeg liker ikke sprøyter / vaksiner / blodprøver jeg heller . Men Botox i synnarynka gikk veldig greit ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 9. juni 2023 #9 Del Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er himla creepy med godt voksne folk som mangler rynker på naturlige steder. Noe å tenke på synes jeg. Anonymkode: 3e322...642 Himla creepy med godt voksne folk som mangler sosiale antenner og .. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 9. juni 2023 #10 Del Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er himla creepy med godt voksne folk som mangler rynker på naturlige steder. Noe å tenke på synes jeg. Anonymkode: 3e322...642 Noen har ekstra linjer i panne og mellom brynene fordi de myser eller uttrykker seg mye med ansiktet. Mange kan da få "rynker" i ansiktet, som man ikke vil ha, i hvilken som helst alder. Det er ikke sikkert TS er godt voksen, mimikklinjer kan man få i ganske ung alder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #11 Del Skrevet 9. juni 2023 6 minutter siden, NiceOrNothing said: Himla creepy med godt voksne folk som mangler sosiale antenner og .. Det er tvert om et velment innspill om hvordan man kan oppfattes etter å ha gjort noe som vurderes. Når skaden allerede har skjedd er det for sent å bry seg med det, og det kommenteres da naturligvis ikke konkret. Ingenting i verden ville blitt verre om Botox for rynkefjerning forsvant i morgen. Anonymkode: 3e322...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 10. juni 2023 #12 Del Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er tvert om et velment innspill om hvordan man kan oppfattes etter å ha gjort noe som vurderes. Når skaden allerede har skjedd er det for sent å bry seg med det, og det kommenteres da naturligvis ikke konkret. Ingenting i verden ville blitt verre om Botox for rynkefjerning forsvant i morgen. Anonymkode: 3e322...642 Nei sant d. Å ingenting i verden ville blitt verre om negative kommentarer / nettroll forsvant i morgen heller ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #13 Del Skrevet 10. juni 2023 La nå folk få gjøre som de vil med kroppen sin. Ser den vanlige kassadama i butikken bruker botox, blir snart like vanlige som å stripe/farge håret hos frisøren Anonymkode: b3552...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #14 Del Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): La nå folk få gjøre som de vil med kroppen sin. Ser den vanlige kassadama i butikken bruker botox, blir snart like vanlige som å stripe/farge håret hos frisøren Anonymkode: b3552...03c Hvordan ser du at noen har botox? Anonymkode: 6ed80...f9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cafflatte Skrevet 10. juni 2023 #15 Del Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ja hvis du feiger ut må du betale uansett. Det er 24 timers avbestillingsfrist for å slippe betaling, noen steder har også 48timer. Hvis sinnarynken din er synlig uten at du strammer brynene, altså i avslappet tilstand så er det filler du trenger for å jevne ut rynken i tillegg til botox for å forebygge forverring. Om sinnarynken kun er synlig når du strammer brynene "morskt" så er kun botox nok for å forebygge forebygge forverring. Bare vær klar over at du må gjøre det på nytt etter 3 måneder, så gjør et regnskap på det og tenk nøye gjennom om det er noe du vil bruke så mye penger på år etter år. Så fort effekten forsvinner er det som før igjen så botox er en behandling som må opprettholdes. Jeg holdt på å feige ut første gang men det var ingenting å grue seg til. Selve stikket gjør ikke vondt, men det svir litt de 10 sekundene de bruker å på å sprøyte inn botoxen under huden. Det går over med en gang. Etter første gang ble jeg så letta over at det ikke var vondere at jeg følte meg nesten rusa og ble helt tullete 😅 Jeg har gjort det noen ganger men kom frem til at jeg ikke har råd til det, hadde jeg hatt råd hadde jeg gjort det fast. Det er veldig effektivt mot forebygging av rynker! Anonymkode: 80748...a5f Hvordan blir rynkene etter at du stopper med behandlingen? Rynkene kommer tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #16 Del Skrevet 11. juni 2023 cafflatte skrev (3 timer siden): Hvordan blir rynkene etter at du stopper med behandlingen? Rynkene kommer tilbake? Rynkene kommer tilbake og det kan oppstå mer rynker andre steder fordi andre muskler overtar når noen lammes. Når Sophie Elise var med på Farmen florerte det et stillbilde som illustrerte det problemet veldig godt. Hun har botox i sinnarynken og bryn, og hadde fått store V formede mimikk rynker midt i pannen fordi det var de eneste musklene som fungerte, det ser ikke naturlig ut når det skjer, men jeg tror det kommer mye an på hvordan man bruker uttrykksmuskler til vanlig. Man kan "avtrene" seg å bruke visse ansiktsmuskler hvis man er bevisst på det hele tiden, sjekk ut face yoga på youtube for eksempel. Anonymkode: 80748...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå