Gå til innhold

Sammenligner folk ekte liv med TV-serier?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett noen få folk her referere til TV-serier som svar på spørsmål. Fins det virkelig folk som tror at det man ser på TV reflekterer det virkelige liv?

Anonymkode: 10cb8...612

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herlig generelt spørsmål. 

Anonymkode: f9f83...eec

AnonymBruker
Skrevet

Ehh......... vel, snakker du om dokumentarer om 2. verdenskrig eller Donald Duck og vennene hans, liksom?

At den vide kategorien "TV" ikke reflekterer noe som helst av det virkelige liv er jo ikke sant, det er skapt av og for mennesker og har en rot i virkeligheten, hvis ikke hadde det vært helt uinteressant.

Anonymkode: 324ba...d38

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Voksne folk skjønner forhåpentligvis at skuespillerne er stylet i timesvis, er retusjerte, flatterende lyssetting og gjerne kroppsstand-in. Og at rollefigurene har personlighet som selger.

Da jeg var ungdom var jeg ikke fullt så smart. Brukte Rachel og gjengen i Friends som forbilde. Tenk å være så sosial og alltid lekker.

Anonymkode: efe5a...ea6

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har sett noen få folk her referere til TV-serier som svar på spørsmål. Fins det virkelig folk som tror at det man ser på TV reflekterer det virkelige liv?

Anonymkode: 10cb8...612

Det finnes nok. Mange som ikke vet forskjell på virkelighet og fiksjon.

AnonymBruker
Skrevet

det finnes i alle fall mer enn nok av tullinger som liker å sammenligne med forskjellige patetiske rosa-bloggere, eller andre mer eller mindre "kjendiser" på sosiale medier. 

så alt er tydeligvis mulig...  

Anonymkode: 07c20...4d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...