AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #1 Skrevet 8. juni 2023 Kjeder meg, så starter en tråd og kanskje noen finner hverandre her 🤣🙈 Beskriv din drømmepartner ❤️ Anonymkode: 78d5e...ff1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #2 Skrevet 8. juni 2023 En god samtalepartner Har dybde Er morsom Åpen og flink til å uttrykke følelser Kunnskapsrik innenfor vissr områder - eller har noe han brenner for Sjarmerende Anonymkode: e4235...78c
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #3 Skrevet 9. juni 2023 Føler ikke det er noen vits å ha noen ønskeliste. Jeg må uansett føle noe, der det kommer til å gi meg ølbriller.. Anonymkode: 79533...10d
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #4 Skrevet 9. juni 2023 Han gjør meg glad, fornøyd, som får meg til å føle meg sexy og deilig fordi han begjærer meg og flørter med meg, han er snill og sexy, raus og romantisk men med en småfrekk side og ikke bare en fløtepus, hans kjærlighetsspråk matcher mitt: som er gaver, fysisk berøring og komplimenter, han tar initiativ til å finne på ting sammen utenfor hjemmet, glad i å reise, fornuftig, ansvarlig, sterk og fysisk trent med litt markerte muskler men ikke kjempe stor, han er god i senga og liker variasjon og å ta seg god tid til sex og nytelse, han er avslappet som person og ikke en som håndterer stress dårlig eller blir aggressiv, han ønsker ikke barn men er flink med andres barn, han er hjelpsom med naboer, eldre eller andre som trenger og engasjerer seg på et eller annet nivå i lokalsamfunnet og storsamfunnet, han er intelligent og istand til å reflektere over forskjellige temaer sammen uten å skape diskusjon om alt, han er ferdig med gutteturer og festing og bruker ingen rusmidler. ☺️ Anonymkode: 9d787...6f5 1
Gjest Drakensson Skrevet 9. juni 2023 #5 Skrevet 9. juni 2023 Kvinne, 150-168cm høy. Fra der av er det viktig at hu godtar et forhold selv om jeg ikke er komplett og perfekt. Hu må godta at et forhold er en uforutsigbar reise på godt og ondt. Hu må være emosjonelt intelligent og tilgjengelig og være i stand til å ha dype, flaue, sårbare og seriøse samtaler uten å dømme meg. Hun må ikke ha hatt sansen for humor fjerna under fødselen. Hun må være tilstrekkelig selvstendig og ikke alt for feminin. Hun må ta vårt monogame forhold seriøst. De samme verdikravene gjelder meg også....bortsett fra det feminine xD
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #6 Skrevet 9. juni 2023 Drømmemannen min er rolig og avbalansert. Han tar det meste på strak arm. Han er intelligent nok til at man kan diskutere dypere temaer, og han er interessert i å gjøre det. Han er snill og omsorgsfull, gir meg masse kjærlighet. Han er observant og husker på detaljer, jeg kan stole på at han har kontroll. Han er god på det sosiale, leser mennesker godt og er flink på småprat. Kommer i kontakt med mennesker overalt. Han beriker livet mitt med relasjoner. Han har en bakgrunn som idrettsutøver og kan lære meg masse om sport. Og han har også derfor en fin kropp og er vant med å trene og presse seg. Han er utdannet innen økonomi, og har en god jobb. Han er mer eller mindre ferdig med festing men har en stor omgangskrets han kan møte innimellom. Han har tatt ungene mine godt til seg og lærer dem masse spennende og beriker livene deres også. Han er leken og setter stor pris på at vi tøyser og er litt gærne innimellom. Han er kosete og glad i sex, vi holder på i timesvis flere ganger i uka, og han er like omsorgsfull og god her. Han gir meg enormt med komplimenter hver eneste dag. Han ser meg 100%. Jeg føler vi er på samme bølgelengde, snakker samme språk, er fra samme planet. Helt fantastisk å ha det sånn etter at vi har kommet ut av hvert vårt dårlige ekteskap i 40 årene ❤️ Anonymkode: d1e7b...599
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #7 Skrevet 9. juni 2023 Han må ha kontakt med følelsene sine. Ha gode holdninger og godt menneskesyn. Ha mye empati. Viktig at han er glad i sex, nærhet, klining og kos. Bør ha like høy sexdrift som meg. K30+ Anonymkode: d9300...389
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #8 Skrevet 9. juni 2023 En helt vanlig normal kvinne, som elsker å være naken, ikke er redd for å vise seg fram. Den siste egenskapen er nok til å gjøre henne til en prinsesse. Er så lei av kvinner med komplekser og angst. Anonymkode: a9618...cfb
exictence Skrevet 9. juni 2023 #9 Skrevet 9. juni 2023 Snill Omgjengelig og ærlig Får meg til å føle meg glad Han blir glad når han ser meg
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #11 Skrevet 9. juni 2023 Først og fremst er min drømmemann humanistisk (som i humanistiske verdier, trenger ikke være medlem av Humanetisk forbund), snill og en tålmodig sjel. Han er stødig og trygg i seg selv, og lite selvhøytidelig. Han er interessert i mennesker, og interessert i å utvikle seg selv som menneske = en viss emosjonell intelligens, og åpenhet for andres syn på verden. Han er trygg i omsorgsrollen, og kan kommunisere om grenser og kjærlighetsspråk. Han er en naturlig giver i forholdet, og er en som aktivt velger vårt forhold hver dag. Han er en monogam sjel slik som meg, og er villig til å stå i forholdet også når vi opplever utfordringer langs vår vei. Stort pluss om han også er en kreativ sjel, og glad i dyr og naturen vi er omgitt av. K36 Anonymkode: 6f03c...a61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå