kitekatt Skrevet 10. januar 2006 #1 Skrevet 10. januar 2006 (endret) Lurer på hva jeg skal velge...hadde i utgangspunktet tenkt slik som de nederste bildene her (har akkurat samme hår og fargene som damen på bildet, bare lengre hår), men nå begynner jeg å lure litt på tiara. Hva synes dere? Kommer til å bruke perler i smykkene. Kjolen der dere her og her Jeg skal ha langt slør med små krystaller i. Endret 10. januar 2006 av kitekatt
Rioja Skrevet 10. januar 2006 #2 Skrevet 10. januar 2006 Jeg hadde perletiara, noe jeg tror hadde vært fint til kjolen din også! Jeg hadde også enkel-perler (kjøpt på Glitter) innimellom...
Gjest Gjest_Tuppelure_* Skrevet 10. januar 2006 #3 Skrevet 10. januar 2006 Lekker kjole! Og flott frisyre du har tenkt deg. Jeg tenker at det kanskje kan bli litt mye med tiara også...? Hvis du skal ha slør med krystaller i, og perler i håret, mener jeg. Jeg ville i alle fall ha valgt en enkel tiara, ikke en stor og "flashy" en. Kanskje du kan ta med deg sløret og kjolen og prøve det på med en tiara? Da ser du jo sånn cirka hvordan det blir. Du blir sikkert kjempefin på den store dagen! ;o)
Sun Mei Skrevet 10. januar 2006 #4 Skrevet 10. januar 2006 Kanksje det hadde vært finere med perler i håret om du ikke skulle hatt slør? Slør = tiara?
kitekatt Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2006 Lekker kjole! Og flott frisyre du har tenkt deg. Jeg tenker at det kanskje kan bli litt mye med tiara også...? Hvis du skal ha slør med krystaller i, og perler i håret, mener jeg. Jeg ville i alle fall ha valgt en enkel tiara, ikke en stor og "flashy" en. Kanskje du kan ta med deg sløret og kjolen og prøve det på med en tiara? Da ser du jo sånn cirka hvordan det blir. Du blir sikkert kjempefin på den store dagen! ;o) ← Ja jeg er også redd det blir for mye. Er i utgangspunktet ganske enkel i smykkestilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå