AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #1 Del Skrevet 8. juni 2023 De ødelegger et sted som skal være trygt for kvinner. Og jo forum har lov til å diskriminere på kjønn, de setter sine egne regler. Jeg er ikke interessert i å høre hva menn har å si her. Jeg er interessert å få råd fra andre kvinner Anonymkode: bc16f...345 19 4 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 8. juni 2023 #2 Del Skrevet 8. juni 2023 Ok.... Tror neppe du får gehør for forslaget ditt altså 😄 Det er menn på dette forumet allerede 😄 Skal de bare melde seg ut da, mener du? Ja, til mangfold av kvinner og menn 😊 15 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 8. juni 2023 #3 Del Skrevet 8. juni 2023 Jeg er kvinne og er helt uenig med deg. De fleste mennene her inne er bra karer som er her for diskusjon og underholdning, som de fleste kvinnene. Hvordan tenker du at de skulle ha håndhevet et forbud mot menn? Skal KG begynne med innlogging via Bank-ID? 27 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #4 Del Skrevet 8. juni 2023 Mardina skrev (2 minutter siden): Ok.... Tror neppe du får gehør for forslaget ditt altså 😄 Det er menn på dette forumet allerede 😄 Skal de bare melde seg ut da, mener du? Ja, til mangfold av kvinner og menn 😊 Ja. De lager bare tråder for å trolle kvinner uansett. Anonymkode: bc16f...345 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #5 Del Skrevet 8. juni 2023 Enig. Det er altfor mye griseprat Anonymkode: c7b4e...3de 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #6 Del Skrevet 8. juni 2023 Ardwinna skrev (Akkurat nå): Jeg er kvinne og er helt uenig med deg. De fleste mennene her inne er bra karer som er her for diskusjon og underholdning, som de fleste kvinnene. Hvordan tenker du at de skulle ha håndhevet et forbud mot menn? Skal KG begynne med innlogging via Bank-ID? Man kan skrive at kvinneguiden kun er for kvinner på forsiden. Og hvis man velger kjønn: mann så får man opp en beskjed om at kvinneguiden dessverre bare er for kvinner. Anonymkode: bc16f...345 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 8. juni 2023 #7 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. De lager bare tråder for å trolle kvinner uansett. Anonymkode: bc16f...345 😆 Det kommer nok ikke til å skje 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #8 Del Skrevet 8. juni 2023 Mardina skrev (1 minutt siden): 😆 Det kommer nok ikke til å skje 😆 Og hvorfor ikke det? En nettside er ikke satt i stein. Anonymkode: bc16f...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 8. juni 2023 #9 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enig. Det er altfor mye griseprat Anonymkode: c7b4e...3de Har vært her inne i et par år nå og har enda til gode å oppleve masse griseprat..... 🤔 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 8. juni 2023 #10 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og hvorfor ikke det? En nettside er ikke satt i stein. Anonymkode: bc16f...345 Fordi det er ikke realistisk at det kommer til å skje 😊 Med mindre du er sjef for hele denne siden, så kommer det ikke til å skje 😄 Face the facts eller slutt å troll 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Automagisk Skrevet 8. juni 2023 #11 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): De ødelegger et sted som skal være trygt for kvinner. Og jo forum har lov til å diskriminere på kjønn, de setter sine egne regler. Jeg er ikke interessert i å høre hva menn har å si her. Jeg er interessert å få råd fra andre kvinner Anonymkode: bc16f...345 Så du mener et sted med 100% kvinner er " trygt for kvinner"..?...🙈.. Skal jeg være helt ærlig tror jeg du får like gode råd av meg som mann som fra kvinnene her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #12 Del Skrevet 8. juni 2023 Mardina skrev (1 minutt siden): Fordi det er ikke realistisk at det kommer til å skje 😊 Med mindre du er sjef for hele denne siden, så kommer det ikke til å skje 😄 Face the facts eller slutt å troll 😊 Hvis mange nok av oss gir beskjed her om hva vi vil så gjør de det kanskje. Høres ut som du bruker hersketeknikker forresten Anonymkode: bc16f...345 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #13 Del Skrevet 8. juni 2023 Automagisk skrev (Akkurat nå): Så du mener et sted med 100% kvinner er " trygt for kvinner"..?...🙈.. Skal jeg være helt ærlig tror jeg du får like gode råd av meg som mann som fra kvinnene her.. Nei, men det er i det minste ikke spammet ned av menn. Anonymkode: bc16f...345 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 8. juni 2023 #14 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis mange nok av oss gir beskjed her om hva vi vil så gjør de det kanskje. Høres ut som du bruker hersketeknikker forresten Anonymkode: bc16f...345 Det er ikke hersketeknikk. Jeg bare forteller deg at det nok neppe kommer til å skje. Liker du det ikke, så må du jo nesten melde deg ut og slutte å bruke denne nettsiden 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Automagisk Skrevet 8. juni 2023 #15 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og hvorfor ikke det? En nettside er ikke satt i stein. Anonymkode: bc16f...345 Denne nettsiden har som eneste hensikt å tjene inn penger til Egmont...hvis du starter med å forstå det så kan du selv finne ut hvorfor de ikke vil utestenge brukere bare fordi de har pikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #16 Del Skrevet 8. juni 2023 Trygt? Du sitter på et internettforum. Det er ingenting her som kan skade deg. Anonymkode: d0a99...910 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #17 Del Skrevet 8. juni 2023 Telletrådene hadde vært enda dødere enn de er om ikke mennene telte. Anonymkode: f9580...3ae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #18 Del Skrevet 8. juni 2023 Automagisk skrev (9 minutter siden): Denne nettsiden har som eneste hensikt å tjene inn penger til Egmont...hvis du starter med å forstå det så kan du selv finne ut hvorfor de ikke vil utestenge brukere bare fordi de har pikk. Kvinneguiden vil sakte men sikkert dø når kvinner ikke gidder å være her. Man ser allerede at det er flest menn som legger ut tråder. Og de gjør det for å få en reaksjon. Ingen kvinner - ingen kvinneguiden. Ingen informasjon å selge eller kvinner å reklamere til Anonymkode: bc16f...345 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #19 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Trygt? Du sitter på et internettforum. Det er ingenting her som kan skade deg. Anonymkode: d0a99...910 Funny Anonymkode: bc16f...345 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #20 Del Skrevet 8. juni 2023 Jeg føler meg helt sikker på at flertallet av kvinnelige brukere her ikke ønsker menn her inne, da det desverre er noen som ødelegger veldig mye for andre. Daglig opplever og observerer vi kvinnehat fra menn her inne, slutshaming, svært helseskadelig victimblaming av traumatiserende voldtektsofre og partnervoldsofre, menn som trakasserer kvinner i forbindelse med abortspørsmål og ekstremt giftige nedsettende holdninger mot kvinner som kjønn. Det er ytterst sjeldent at noen mannlige brukere sier disse mannlige brukerne i mot, tvert i mot virker det å være et ekkokammer blandt mange mannlige brukere av nedsettende holdninger mot kvinner blandt mennene her inne og det er ikke akseptabelt i samfunnet og burde ikke være akseptabelt på et forum som er skapt for kvinner og kvinnehelse. Forumet hadde vært mye bedre uten menn eller med mye strengere moderering av kvinnefiendtlige holdninger her inne. Anonymkode: bafcf...690 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå