AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #1 Skrevet 8. juni 2023 Hvordan skal man for eksempel få kjøpt shorts? Så at de hadde shorts til hundre og femti kroner, men de har ikke akkurat prøverom? Anonymkode: d438c...e4e
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #3 Skrevet 9. juni 2023 Ta det hos jula, samme pris og prøverom. Anonymkode: 87e3c...bac
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #4 Skrevet 9. juni 2023 Jeg gjør som i de fleste andre butikker, tar den størrelsen jeg tenker skal passe. Drar hjem å prøver, passer det ikke så drar jeg tilbake å bytter. Anonymkode: 3cc0e...d4f
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #5 Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Clas Ohlson? Anonymkode: 4ccbd...7ad Ja AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ta det hos jula, samme pris og prøverom. Anonymkode: 87e3c...bac Kanskje, men lengre å reise. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg gjør som i de fleste andre butikker, tar den størrelsen jeg tenker skal passe. Drar hjem å prøver, passer det ikke så drar jeg tilbake å bytter. Anonymkode: 3cc0e...d4f Prøver å unngå det, men kan gå an. Nå tenker jeg å ta med en shorts som passer og sammenligne i butikken. Anonymkode: d438c...e4e
Fjollefyr Skrevet 9. juni 2023 #6 Skrevet 9. juni 2023 Husk at fra navlen til korsryggen er halvveis rundt. Brett buksen rundt der, vipps har du fått en indikasjon om den passer. Vi som shopper klær på Biltema, Jula og Clas ohlson trenger noen slike DaVinci-mål i hodet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå