Gå til innhold

Dere som har erfaring med venninnegrupper på facebook

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Iniativiet med disse facebookgruppene er kjempe bra syns jeg, men hva gjør man hvis man legger ut en kontaktannonse der og får meldinger av noen som man IKKE vil være venn med? Man vil jo ikke være den duste som bare svarer noen og ignorerer andre, men ser ut som det er vanlig å få masssssse meldinger. Jeg er bare ute etter én venn eller to og er litt redd for å være magnet for "rare folk" jeg ikke blir kvitt eller som blir lei seg for at jeg velger noen andre.. 

Hvordan er spillereglene? Syns at så mange som skriver der virker som å møte alle 40 som skriver og er supersosiale og inviterer på stort vors osv for å inkludere alle. Noe som er kjempebra! Men ikke noe jeg har kapasitet til.. Hva er deres erfaringer med kontakt i disse venninnegruppene? :)

Anonymkode: f7ae8...02a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer ikke de jeg ikke vurderer å møte. Kanskje ikke den mest riktige måten, men gir dem i alle fall ikke falskt håp. 

Anonymkode: d498f...456

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen flere? 

AnonymBruker
Skrevet

Min løsning var at jeg lot være å skrive noe til noen, svarer heller på andre sine innlegg dersom jeg tror at jeg og personen kunne ha passet som venner.

Anonymkode: 9a11d...b35

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min løsning var at jeg lot være å skrive noe til noen, svarer heller på andre sine innlegg dersom jeg tror at jeg og personen kunne ha passet som venner.

Anonymkode: 9a11d...b35

Hva om dere møtes og du finner ut at dere ikke passer men vedkommende fortsetter å ta iniativ igjen og igjen og igjen? 

Sletter man de som fb venn om de har lagt deg til? 

AnonymBruker
Skrevet

Opp 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...