Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har snakket litt med en fyr på tinder, senere snap. Han er veldig hyggelig, men jeg føler meg ikke tiltrukket av han og jeg vet med meg selv at det ikke blir noe mer mellom oss. Han er veldig på med å sende meldinger, og jeg merker jeg bare svarer kortere og kortere, for jeg orker egentlig ikke det her. Føler meg slem fordi han prøver jo bare å bli bedre kjent. Nå føler jeg det er på tide å avslutte det her, ikke minst så han kan bruke tiden sin på noen andre enn meg.

Hva kan jeg skrive for å avvise han på en sånn måte at det ikke er slemt, samtidig som jeg ikke etterlater noe håp om det kan bli noe mer lengre frem?

Anonymkode: d7c00...2b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare vær ærlig 🤷‍♀️ 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke slemt å avvise. Du skylder han ingenting. Du må sette dine egne behov foran hans behov og ønsker. 

"Hei, du sorry men jeg føler ikke helt at vi kan bli noe så sletter deg fra snap nå siden jeg bare har nærmeste venner her. Ønsker deg alt godt videre :)" 

Er hva jeg pleier å skrive 

Anonymkode: b1924...2fb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ærlig å brutalt. Ikke noe håp for fremtiden må være igjen, så stakkars mannen kan gå videre.

Anonymkode: dbfa0...a99

AnonymBruker
Skrevet

Takk for innspill. Sender han snap når jeg står opp og får det overstått, for begges skyld. 

ts

Anonymkode: d7c00...2b3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...