AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #1 Skrevet 8. juni 2023 Når jeg er sammen med kollega (ny jobb men var sånn i forrige også) eller en vennegjeng føler jeg meg stiv, stille og blir litt usikker på meg selv. Det fører til at jeg tenker mange stygge tanker om meg selv. Flere som har det sånn? Hva gjør dere med det? Mulig å jobbe for at disse situasjonene skal bli lettere? Anonymkode: 3a008...08a 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #2 Skrevet 8. juni 2023 Trene på small talk og takle ubehagelige situasjoner? Slutte å overtenke? Anonymkode: a3300...af8 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #3 Skrevet 9. juni 2023 Jeg er også sånn i slike situasjoner. Har jobbet endel med meg selv for å slutte å hakke ned på meg selv ,da det ikke fører til noe bra. Gikk til skolepsykologen for dette, fordi jeg fikk forferdelig selvfølelse. Hun sa at noen ganger må man akseptere at man er slik, noen er mer pratsom og noen er mer reservert. Begge deler er helt innafor. Jeg tror du må jobbe med hvordan du tenker om deg selv. Jo mer du snakker ned deg selv blir det nesten verre og man blir mer usikker og kanskje enda mer stille. Hvis du er slik av natur, aksepter det og tenk at dette kan du jobbe med. Smalltalk og slike ting kan man bli bedre på med erfaringer. Du kommer ofte langt med kroppsspråk også, smil og nikk vis at du er med. Trenger ikke alltid å skravle hull i hode på folk... Anonymkode: 3b0b2...b10 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå