AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #1 Skrevet 8. juni 2023 Jeg trenger sko til reise, og hovedsaklig da byturer. Jeg vil ha pene/elegante/feminine sko (som det finnes massevis av), men som samtidig er veldig gode å gå med og helst god demping. Egentlig ønsker jeg full blown joggeskodemping i nevnte type sko, men det er vel å ønske seg for mye. Har ryggproblemer, så gode sko er alfa og omega. Noen som har forslag til sko som kombinerer utseende + komfort på en god måte? Har hatt Toms, som er overraskende gode ift hva de er, men skulle jo selvsagt hatt mye mer i såla. Har sjekka ut Ecco, men av en eller annen grunn klarer jo ikke de å lage noe som faktisk er skikkelig fint. Forslag tas imot med takk:)) Jo nærmere joggeskofølelsen i smukk innpakning, jo høyere score;) Anonymkode: e417b...c8f
stan Skrevet 9. juni 2023 #2 Skrevet 9. juni 2023 Usikker på om det er dame- eller herresko du ser etter? Jeg er veldig fornøyd med Skechers sine ArchFit sko. Har nå fire ulike sko og føttene mine er mye bedre. https://skechers.no/products/relaxed-fit-arch-fit-orvan-denison-210431bbk Disse som er helt sorte fungerer fint til mørk dress og bundad (festet et par "skosøljer" på). De har også andre helt sorte joggesko.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #3 Skrevet 10. juni 2023 Jeg følger denne, er på jakt etter det samme. De siste årene har jeg brukt Berlin park slip on fra Timberland, har hatt dem i flere farger i semsket skinn. https://www.tradeinn.com/dressinn/no/timberland-berlin-park-slip-on-wide-shoes/137022014/p Gode som sneakers, og liker dem spesielt godt til ankelkorte jeans. Skulle gjerne hatt noe som var mer kledt/elegant. Har loafers, men er altfor glad i å traske gatelangs i timesvis, og da er ikke det bra nok. Anonymkode: af099...9f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå