Gå til innhold

Pene sko til byreiser med joggeskofølelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger sko til reise, og hovedsaklig da byturer. Jeg vil ha pene/elegante/feminine sko (som det finnes massevis av), men som samtidig er veldig gode å gå med og helst god demping. Egentlig ønsker jeg full blown joggeskodemping i nevnte type sko, men det er vel å ønske seg for mye. Har ryggproblemer, så gode sko er alfa og omega. Noen som har forslag til sko som kombinerer utseende + komfort på en god måte? Har hatt Toms, som er overraskende gode ift hva de er, men skulle jo selvsagt hatt mye mer i såla. Har sjekka ut Ecco, men av en eller annen grunn klarer jo ikke de å lage noe som faktisk er skikkelig fint. 

Forslag tas imot med takk:)) Jo nærmere joggeskofølelsen i smukk innpakning, jo høyere score;) 

Anonymkode: e417b...c8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usikker på om det er dame- eller herresko du ser etter?

Jeg er veldig fornøyd med Skechers sine ArchFit sko. Har nå fire ulike sko og føttene mine er mye bedre.
https://skechers.no/products/relaxed-fit-arch-fit-orvan-denison-210431bbk

Disse som er helt sorte fungerer fint til mørk dress og bundad (festet et par "skosøljer" på). De har også andre helt sorte joggesko.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg følger denne, er på jakt etter det samme. 

De siste årene har jeg brukt Berlin park slip on fra Timberland, har hatt dem i flere farger i semsket skinn. 

https://www.tradeinn.com/dressinn/no/timberland-berlin-park-slip-on-wide-shoes/137022014/p

Gode som sneakers, og liker dem spesielt godt til ankelkorte jeans. 

Skulle gjerne hatt noe som var mer kledt/elegant. Har loafers, men er altfor glad i å traske gatelangs i timesvis, og da er ikke det bra nok.

Anonymkode: af099...9f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...