Gjest lilletroll Skrevet 10. januar 2006 #1 Skrevet 10. januar 2006 (endret) Vet noen hvordan jeg kommer i kontakt med Estlandshjelpen? Er det noen måte å få gitt klær, sko og leker til dem hvor som helst i Norge, eller har de bare et tilholdssted? Jeg lette på nettet i går etter hjelpeorganisasjoner som er interessert i sånne ting, men ALLE vil bare ha penger......gir et litt dårlig inntrykk spør du meg, så derfor er jeg på utkikk etter en god organisasjon som ønsker sånne ting og som ikke skal ha betalt (!) for å ta i mot. (Hos Grenlandsaksjonen f.eks må du jo betale for å få sendt ting nedover) Vet om frelsesarmeen men av grunner jeg ikke ønsker å komme inn på her er det sistevalget mitt denne gangen. Endret 10. januar 2006 av lilletroll
Cuba Skrevet 10. januar 2006 #2 Skrevet 10. januar 2006 Når jeg konfirmerte meg og året etter var jeg på hjelpesending til Estland! Vi hadde med masse klær, leker osv. nedover. Kostet ingenting og levere! Vet ikke om de holder på enda, men tror det! Holder til i Halden! Send meg en PM om du vil jeg skal sjekke ut mer!
Gjest lilletroll Skrevet 10. januar 2006 #3 Skrevet 10. januar 2006 Høres bra ut. Har sendt deg en pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå