AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #1 Del Skrevet 8. juni 2023 Noen som har prøvd womanizer? Er den bra? Jeg har akkurat bestilt meg womanizer liberty. Noen som har erfaring med den? Har ingen erfaring med vibrator. Anonymkode: 3daa4...7a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #2 Del Skrevet 8. juni 2023 Jeg synes den er helt vidunderlig om du vil ha kjappe orgasmer. Om jeg bruker den veldig mye merker jeg at det kan være litt vanskeligere å komme for egen maskin. Så det er en balansegang der for min del. Anonymkode: 106c0...a51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christel A Skrevet 8. juni 2023 #3 Del Skrevet 8. juni 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Noen som har prøvd womanizer? Er den bra? Jeg har akkurat bestilt meg womanizer liberty. Noen som har erfaring med den? Har ingen erfaring med vibrator. Anonymkode: 3daa4...7a5 Vibrator er fint, jeg har flere inkl. Womanizer. Hvis fokus er å komme raskest mulig er Womanizer veldig fin. Jeg synes likevel det blir litt mekanisk og upersonlig og foretrekker å bruke hendene og lengre tid for å bygge opp den seksuelle spenningen i steden. Jeg kommer sterkere da, men variasjon er fint uansett😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkego Skrevet 8. juni 2023 #4 Del Skrevet 8. juni 2023 Har womanizer liberty og for meg var det veldig bortkastede penger… jeg har minimalt utbytte av den. Krever at man holder den helt inntil for at den skal fungere, noe som gjør at man ikke har så mye spillerom. I tillegg er jeg alt for sensitiv/følsom, så selv på laveste styrke blir den for intens. Jeg bruker heller fingrene også har jeg mange andre vibratorer som jeg lett velger fremfor womanizer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 8. juni 2023 #5 Del Skrevet 8. juni 2023 Kjedeligste jeg har vært med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå