AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #1 Del Skrevet 8. juni 2023 Hei. Er det noen som har erfaring med det? Plages veldig med hovne/hengende øyelokk men ikke nok til å få det dekt Anonymkode: 006fa...e70 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #2 Del Skrevet 8. juni 2023 Jeg har så mye så jeg kan få det dekket og var på konsultasjon hos to forskjellige kirurger. Begge sa at det var brynene mine som måtte løftes ikke lokkene og den operasjonen får man ikke dekt. Men jeg kjenner to som har tatt øyelokk operasjon som er fornøyde men ene fikk arr som strekker seg utenfor lokket. Selve operasjonen og recovery er visst ikke vond og det kan man egentlig forstå når man klyper seg selv i øyelokkshuden. Gå til en erfaren kirurg Anonymkode: fe8eb...f6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #3 Del Skrevet 9. juni 2023 Jeg har en venninne som gjorde det. Resultatet ble pent. Hun syntes ikke det gjorde vondt, men var glad for å bli kvitt stingene. Arrene er hvite, og et par mm brede, men dekkes fint av sminke. Anonymkode: df72f...c20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #4 Del Skrevet 9. juni 2023 Mora mi gjorde det. Ble fint resultat Anonymkode: 87062...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå