AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #1 Skrevet 8. juni 2023 Hei, Som overskriften sier, ønsker jeg deres erfaringer rundt hvor lang tid det tok før behandling av hemorider fungerte? Jeg har hatt en følelse av at noe sitter i rumpa i over én måned. Vært hos lege. Behandlet med stikkpiller og krem i 6 dager, men merker ikke forskjell enda. Jeg har ikke opplevd noe blod osv. og legen mente det var «finslige» innvendige hemorider, men jeg kan kjenne at det er noe der uten at det gjør særlig vondt, føles mest rart og ubehagelig. Kan ha dager innimellom hvor det føles bedre/så vidt merker det. Anonymkode: 29248...319
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #2 Skrevet 8. juni 2023 Aldri. Og jeg har prøvd alt, utenom operasjon - noe som virker for risikabelt. Anonymkode: d4577...df7
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #3 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Aldri. Og jeg har prøvd alt, utenom operasjon - noe som virker for risikabelt. Anonymkode: d4577...df7 Takk for svar. Operasjon høres overhode ikke fristende ut, nei. Kjenner du igjen følelsen jeg beskriver? Har vært litt stresset for om det kan være noe farlig siden det ikke går bort. Sist jeg hadde det (halvt år siden) forsvant det etter 1,5 uke av seg selv. Anonymkode: 29248...319
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå