Shagya Skrevet 10. januar 2006 #1 Skrevet 10. januar 2006 Håret farges hver måned og jeg trenger derfor shampo/balsam som gjør at det faktisk er mulig å gre igjennom håret uten å slåss med børsten når det er vått.... Jeg har brukt Redken tidligere, men er også interessert i andre alternativer.
Skrållan Skrevet 10. januar 2006 #2 Skrevet 10. januar 2006 Jeg bruker Nicky Clarke sin shampoo for farget hår, og da blir håret veldig mykt og fint.
Champagnepiken Skrevet 10. januar 2006 #4 Skrevet 10. januar 2006 Veldig, veldig fornøyd med L'Oreal Professional-serien for farget hår. Bruker vanlig sjampo, sjampo med røde pigmenter + en spraykur.
Gjest Lilleulv Skrevet 10. januar 2006 #5 Skrevet 10. januar 2006 Synes den rosa serien til kerastase er knall! Gir skikkelig glans i fargen.
Gjest Very Victoria Skrevet 10. januar 2006 #6 Skrevet 10. januar 2006 Den rosa serien fra Kerastase har blitt min nye favoritt. Kjøpes rimelig på Lookfantastic.com
Midnattsol Skrevet 10. januar 2006 #7 Skrevet 10. januar 2006 Bruker også L'Oreal Professional. Vitamino Color heter den vel. Bestiller på LF, får mer for pengene.
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2006 #8 Skrevet 10. januar 2006 Den rosa serien fra Kerastase har blitt min nye favoritt. Kjøpes rimelig på Lookfantastic.com ← Nåja, ikke så mye rimeligere enn hos frisør. Kerastase er forholdsvis dyrt hos LF, og når portoen regnes inn, sparer man kun noen få tiere. Ellers skriver jeg under på at denne serien er super! Bare synd at balsamen/hårmelken kommer i så liten pakning.
Lipstick Skrevet 10. januar 2006 #9 Skrevet 10. januar 2006 Av frisørshampoer har jeg prøvd både den rosa til Kerastase og Loreal Professional sin for farget hår. Kerastase var best av de to her
Grace Skrevet 10. januar 2006 #10 Skrevet 10. januar 2006 Bruker også L'Oreal Professional. Vitamino Color heter den vel. Bestiller på LF, får mer for pengene. ← Enig... Blir kjempefin glans i fargen av disse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå