AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #2 Skrevet 8. juni 2023 Gazpacho? Salat? Grillmat? Som eksempler. Kan brukes til det meste. Anonymkode: e5e67...847
-Missi- Skrevet 8. juni 2023 #3 Skrevet 8. juni 2023 Gryterett og supper er også bra. Jeg lager høne suppe nå. Eller rettere sagt varmer opp en jeg har laget tidligere og tilsatt ekstra grønnsaker. Baker brød også å ha til, surdeigsbrød. Hadde jeg hatt hvitløk i hus hadde jeg nok laget hvitløksbrød. Hvitløksbrød er jo så digg at det er fristende å spise det bare som en snack også 🤭 Ellers så er det jo nydelig tilbehør til alt av salater osv ☺️
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #5 Skrevet 8. juni 2023 Gryterett, salat, suppe, pasta Anonymkode: 35dc4...001
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #6 Skrevet 8. juni 2023 Lettere å si hva som ikke passer til hvitløksbrød. Grøt. Anonymkode: 26213...bfc 5 1
Ullvott Skrevet 8. juni 2023 #7 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lettere å si hva som ikke passer til hvitløksbrød. Grøt. Anonymkode: 26213...bfc 😆 Fårikål, pinnekjøtt eller juleribbe er heller ikke de mest slående kombinasjonene med hvitløksbrød. Jeg har alltid hvitløksbrød sammen med tomatsuppe. Selv den gråeste tirsdag med den tristeste Toro-posesuppe blir fin på den måten.
Brunhilde Skrevet 9. juni 2023 #8 Skrevet 9. juni 2023 Jeg liker hvitløksbrød ved siden av grillmat, kyllingvinger, supper... Men jeg syns faktisk det aller beste er hjemmelaget hvitløkssmør med masse hvitløk og hakket persille på nybakt brød. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #10 Skrevet 9. juni 2023 Supper, salater, grillmat, lasagne.. Anonymkode: 7d5ab...b2f
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #11 Skrevet 9. juni 2023 Kremet blomkålsuppe med masse blomkål. Nam nam Anonymkode: 3920d...d45
Kitty Odis Skrevet 9. juni 2023 Forfatter #12 Skrevet 9. juni 2023 Brunhilde skrev (6 timer siden): Jeg liker hvitløksbrød ved siden av grillmat, kyllingvinger, supper... Men jeg syns faktisk det aller beste er hjemmelaget hvitløkssmør med masse hvitløk og hakket persille på nybakt brød. Tenker også å bake brød selv. Vi har masse persille i hagen og hvitløk elsker vi så det blir digg 👍😋
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #14 Skrevet 10. juni 2023 Pastasalat med kylling, salat med spekeskinke, omelett, fiskesuppe, blåskjell, Blomkålsuppe, indisk gryte, grillet som tilbehør til grillmat. Anonymkode: b66ed...970
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå