Gjest Lano Skrevet 10. januar 2006 #1 Skrevet 10. januar 2006 Jeg skal ha seks-sju venninner på bursdagsmiddag hos meg i morgen ettermiddag/kveld, har planer om å lage noe "middagsaktig" først og så heller kake etterpå. ... men jeg har liksom ikke noen inspirasjon på hva jeg skal lage. Taco er oppbrukt, jeg har servert dem kylling i alle mulige former og forrige gang fikk de fisk. Jeg vil liksom lage noe som er litt enkelt, men samtidig godt... Noen forslag??
Gjest Espera Skrevet 10. januar 2006 #3 Skrevet 10. januar 2006 Pai/Quiche med salat er en god ide! Eller bare en middagsalat og brød (pasta og skinek fra boks) Gresk salat, tzatziki og godt brød? En god suppe og rundstykker? (Minestrone/Thai el?) Faijitas?
Elbereth Skrevet 10. januar 2006 #4 Skrevet 10. januar 2006 Jeg har bursdag snart, og da skal jeg servere fransk fiskesuppe med nybakte rundstykker til. Kake etterpå. Det er på en hverdag, så det blir en uformell kveldsmat med gode venner.
plastjuletre Skrevet 10. januar 2006 #5 Skrevet 10. januar 2006 (endret) Pizzahorn? Jeg driver og baker det nå.... Endret 10. januar 2006 av plastjuletre
Gjest piaf Skrevet 10. januar 2006 #6 Skrevet 10. januar 2006 Bacalao med godt brød og rødvin til. Men da bør du kjøpe klippfisk og legge i vann i dag.
-Fisken- Skrevet 10. januar 2006 #7 Skrevet 10. januar 2006 Lasagne? Hjemmelaget pizza? Moussaka? Fylte pitabrød? Spagetti carbonara? Fondue? Raclette? Reker og loff?
Gjest Lano Skrevet 11. januar 2006 #9 Skrevet 11. januar 2006 Tusen takk for veldig mange gode innspill, jenter! Jeg landet på to paier med god salat til - den ene med "tacofyll": kjøttdeig, løk og tacokrydderier, den andre med kylling&bacon. Satser på at det blir bra!
marta Skrevet 11. januar 2006 #11 Skrevet 11. januar 2006 Jeg skulle si raclette ← Jeg også! Det er det mest sosiale man kan spise sammen i hyggelig selskap!
-Fisken- Skrevet 11. januar 2006 #12 Skrevet 11. januar 2006 Jeg også! Det er det mest sosiale man kan spise sammen i hyggelig selskap! ← Mhm, raclette, fondue og taco er veldig sosialt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå