Majer Skrevet 8. juni 2023 #1 Skrevet 8. juni 2023 De stemmer på legalisering av sexkjøp og gjorde så kvinner kunne stå alene på bensinstasjoner, noe som førte til minst en voldtekt. Hvorfor er ikke over halvparten av alle menn incels da?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #2 Skrevet 8. juni 2023 Hva er det du røyker egentlig? Anonymkode: 46d95...d11 14 2
Vera Skrevet 8. juni 2023 #4 Skrevet 8. juni 2023 Jeg vet ikke om jeg riktig skjønner hva du vil frem til? At kvinner tar dårlige valg? 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #5 Skrevet 8. juni 2023 Andro skrev (1 time siden): Der går grensa. Puler ikke høyrefolk. Enig. Dater dem ikke engang. Noen som stemmer for en kvinnefiendtlig og menneskefiendtlig politikk er helt uaktuelt. Men så fins det de kvinnene som bare er ute etter en rik næringslivsmann og som ikke kan noe om politikk, så de har ikke problem med å få seg dame de høyremennene med penger. Værre for de mennene som egentlig tilhører arbeiderklassen og som pga lavt selvbilde (rasister) , lav moral og lav intelligens stemmer på høyresiden fordi en eller to fanesaker appellerer til de og de ikke skjønner at de stemmer mot sine egne interesser. De sliter mest på damefronten av alle og med god grunn 😂 Anonymkode: b603f...c80 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #6 Skrevet 8. juni 2023 Majer skrev (2 timer siden): De stemmer på legalisering av sexkjøp og gjorde så kvinner kunne stå alene på bensinstasjoner, noe som førte til minst en voldtekt. Hvorfor er ikke over halvparten av alle menn incels da? Hvilken voldtekt sikter du til? Anonymkode: 8eb71...ef6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #7 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enig. Dater dem ikke engang. Noen som stemmer for en kvinnefiendtlig og menneskefiendtlig politikk er helt uaktuelt. Men så fins det de kvinnene som bare er ute etter en rik næringslivsmann og som ikke kan noe om politikk, så de har ikke problem med å få seg dame de høyremennene med penger. Værre for de mennene som egentlig tilhører arbeiderklassen og som pga lavt selvbilde (rasister) , lav moral og lav intelligens stemmer på høyresiden fordi en eller to fanesaker appellerer til de og de ikke skjønner at de stemmer mot sine egne interesser. De sliter mest på damefronten av alle og med god grunn 😂 Anonymkode: b603f...c80 Hmmm Lav moral og lav intelligens (at man ikke helt forstår hva man stemmer på) finner man minst like mye av på venstresiden vil jeg tro. F.eks alle de som stemmer på partier som vil melde oss ut av EØS- avtalen. Generelt jo lenger ut på venstresiden og høyresiden man kommer jo rarere ideologier finner man. Alle slags mulige menn får seg dame, det er noe for enhver der ute. Anonymkode: 1a59d...84c 4
StovnerJune Skrevet 8. juni 2023 #8 Skrevet 8. juni 2023 Hva med kvinnene på høyresiden? Mange fremstående kvinnelige politikere hos både Høyre og FrP. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #9 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvilken voldtekt sikter du til? Anonymkode: 8eb71...ef6 Å bestikke noen med penger for å få et samtykke til sex basert på deres behov for penger og ikke basert på frivillig vilje og gjensidig lyst på sex er voldtekt. Sexkjøp straffes som uaktsom voldtekt i blandt annet Sverige. Anonymkode: b603f...c80 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #10 Skrevet 8. juni 2023 StovnerJune skrev (2 minutter siden): Hva med kvinnene på høyresiden? Mange fremstående kvinnelige politikere hos både Høyre og FrP. Hva med de? Anonymkode: b603f...c80
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #11 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hmmm Lav moral og lav intelligens (at man ikke helt forstår hva man stemmer på) finner man minst like mye av på venstresiden vil jeg tro. F.eks alle de som stemmer på partier som vil melde oss ut av EØS- avtalen. Generelt jo lenger ut på venstresiden og høyresiden man kommer jo rarere ideologier finner man. Alle slags mulige menn får seg dame, det er noe for enhver der ute. Anonymkode: 1a59d...84c Ja det er mange som ikke har noe innsikt i politikk men som alikevel bruker stemmeretten sin til partier venner stemmer, familie stemmer eller et parti de fikk sjokoladeboller av på stand i byen. Anonymkode: b603f...c80 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #12 Skrevet 8. juni 2023 Har du kilde på at godt over halvparten av menn i Norge stemmer høyresiden? Må sies at heldigvis ikke alle partier på høyresiden vil legalisere sexkjøp og bidra til menneskehandel og misbruk av psykisk syke og fattige kvinner, men som kvinne er jeg enig med de andre over at en mann som støtter sexkjøp er uaktuell for meg. Enten er han en som ikke syns det er galt å utnytte kvinner som varer eller så er han ikke informert om hvor mye sexkjøp skader kvinnen og samfunnet. Å ikke lese seg opp på hva man stemmer på vitner om lav intelligens som de andre sier. Jeg skjønner ikke helt hvor du vil hen, men om det er å lure på hvorfor menn som støtter sexkjøp ikke er incels så er det vel fordi de er så tapere at de kjøper sex da. Anonymkode: 0d105...014 2
Isambard Skrevet 8. juni 2023 #13 Skrevet 8. juni 2023 De fleste kvinner klarer tydeligvis å se ting fra flere sider. De forstår å være uenig ikke er det samme som å være ond eller dum. 1
StovnerJune Skrevet 8. juni 2023 #14 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva med de? Anonymkode: b603f...c80 Hvis du mener at menn på høyresiden er umennesker, hva da med kvinner på høyresiden? 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #15 Skrevet 8. juni 2023 StovnerJune skrev (8 minutter siden): Hvis du mener at menn på høyresiden er umennesker, hva da med kvinner på høyresiden? Jeg har ikke brukt noen ord som umenneske så å diskutere med deg når du dikter opp ting gidder jeg ikke. Men kvinner som ønsker lovlig sexkjøp og stemmer mot kvinners undertrykking og rettigheter som bla abortspørsmålet er ikke noe bedre enn menn som gjør det. Jeg skjønner at du håpet på et annet svar så du kunne få starte kjønnskampen din men misogyni fins både blandt menn og blandt kvinner, så det er ikke kvinner mot menn og menn mot kvinner. Anonymkode: b603f...c80 1 1
Majer Skrevet 8. juni 2023 Forfatter #16 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hvilken voldtekt sikter du til? Anonymkode: 8eb71...ef6 https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/domt-for-voldtekt-under-ran-av-bensinstasjon-1.15420304
StovnerJune Skrevet 8. juni 2023 #17 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke brukt noen ord som umenneske så å diskutere med deg når du dikter opp ting gidder jeg ikke. Men kvinner som ønsker lovlig sexkjøp og stemmer mot kvinners undertrykking og rettigheter som bla abortspørsmålet er ikke noe bedre enn menn som gjør det. Jeg skjønner at du håpet på et annet svar så du kunne få starte kjønnskampen din men misogyni fins både blandt menn og blandt kvinner, så det er ikke kvinner mot menn og menn mot kvinner. Anonymkode: b603f...c80 Så kortversjonen er at de også er umennesker. 2
StovnerJune Skrevet 8. juni 2023 #18 Skrevet 8. juni 2023 Majer skrev (1 minutt siden): https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/domt-for-voldtekt-under-ran-av-bensinstasjon-1.15420304 Så poenget er at kvinner ikke skal kunne jobbe på bensinstasjoner uten mannlig tilsyn for da kan vi bli voldtatt? 😅
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #19 Skrevet 8. juni 2023 3 hours ago, Majer said: De stemmer på legalisering av sexkjøp og gjorde så kvinner kunne stå alene på bensinstasjoner, noe som førte til minst en voldtekt. Hvorfor er ikke over halvparten av alle menn incels da? Hvis kvinner ikke kunne stå alene på bensinstasjoner ville du ropt om forskjellsbehandling... Anonymkode: ddf19...920 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #20 Skrevet 8. juni 2023 Kvinner på venstresiden er ekskluderende og depressive, det er alltid noe slitent og bittert over dem. Anonymkode: 8991a...1df 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå